دیدار نمایندگان استانی بنیاد دعبل خزاعی با نماینده ولی فقیه در استان اصفهان

نمایندگان استانی بنیاد با آیت‌الله طباطبایی نژاد نماینده، ولی فقیه و امام جمعه اصفهان دیدار و گفتگو کردند.

دیدار نمایندگان استانی بنیاد دعبل خزاعی با نماینده ولی فقیه در استان اصفهان

 
 
 
به گزارش روابط‌عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، مدیران و جمعی از نمایندگان استانی بنیاد دعبل خزاعی با آیت‌الله طباطبایی نژاد نماینده ولی وفقیه در استان و امام جمعه اصفهان دیدار و گفتگو کردند.
در این دیدار که رئیس سازمان هیئت و تشکل‌های دینی کشور و مديرکل تبلیغات اسلامی استان اصفهان نیز حضور داشتند؛ حمید بهرامی مدیر عامل بنیاد؛ رسیدگی به پیرغلامان حسینی را مهم ترین رسالت و ماموریت بنیاد عنوان کرد.
وی با اشاره به تنوع خدمات بنیاد به پیرغلامان، ستایشگران و هیئات مذهبی؛ گزارش کوتاهی از فعالیت‌های بنیاد ارائه کرد.
آیت‌الله طباطبایی نژاد نماينده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان با اشاره به حدیث نبوی " الخلق عیال الله و احب الخلق الی الله من نفع عیال الله" گفت: کسانی که برای اهل‌بیت عليهم السلام ستایشگری می‌کنند و زحمت و مرارت در این راه می‌کشند؛ نیاز به رسیدگی و حمایت دارند و الحمدلله بنیاد دعبل خزاعی؛ عهده دارِ این امرِ مهم شده است.
وی با اشاره به شخصیت ادبی دعبل خزاعی در خلق اشعار در مدح و منقبت اهل‌ بیت علیهم السلام و هجو دشمنان ایشان؛ اهمیت شعر و ستایشگری را یادآور شد و عنوان کرد: رسیدگی به شاعران و ستایشگران را بر خود فرض بدانیم.
آیت‌الله طباطبایی نژاد با پیشنهاد تاسیس صندوق قرض‌الحسنه توسط خودِ ستایشگران، خواستار تداوم فعاليت هاي بنیاد دعبل خزاعی شد.

1402/07/23