حضور چهره‌های کشوری و استانی در نشست مدیران و نمایندگان بنیاد دعبل خزاعی

همزمان با برگزاری نشست مدیران و نمایندگان بنیاد دعبل خزاعی به میزبانی استان اصفهان، چهره‌های کشوری و استانی میهمان این برنامه بودند.

حضور چهره‌های کشوری و استانی در نشست مدیران و نمایندگان بنیاد دعبل خزاعی

 
به گزارش روابط‌عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، نشست مدیران و نمایندگان استانی بنیاد دعبل 20 مهرماه به میزبانی استان اصفهان در هتل خواجو برگزار شد.
در این نشست آیت‌الله سید ابوالحسن مهدوی عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به نکاتی در خصوص اهمیت مدح و منقبت اهل‌ بیت عليهم السلام و نقش آن در انسان سازی و شکل دادن به تاریخ دینی ما، بر اهمیت ترویج شعائر دینی توسط نمایندگان استانی بنیاد تاکید کرد.
وی همچنین نقش آفرینی بیشتر نمایندگان و تمامی دلسوزان مکتب‌ اهل‌ بیت علیهم السلام در وضعیت فعلی را مورد تاکید قرار داد.

 همچنین در این جلسه دکتر قاسم زاده شهردار اصفهان و حجت‌الاسلام فوقی مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اصفهان؛ ضمن خوشامدگویی از آمادگی و استقبال استان برای بسط و گسترش همکاری های مشترک خبر دادند.

در بخش دیگری از نشست حاج محسن طاهری عضو هیات مدیره بنیاد دعبل خزاعی، دکتر میرباقری عضو شورای اسلامی شهر اصفهان ؛ حاج مهدی منصوری ستایشگر پیشکسوت؛ به ایراد مطالبی در خصوص اهمیت فعالیت های نمایندگان استانی، خدمت به جامعه‌ی ستایشگران به ویژه پیرغلامان اهل‌بیت عليهم السلام و همچنین اهمیت و قداست مجالس حسینی، ترویج روضه، پیوند با نهج‌البلاغه و... پرداختند.

همچنین در این جلسه، سیدرضا نریمانی ستایشگر اهل بیت علیهم با حضور در جمع نمایندگان، به مداحی و مرثیه خوانی پرداخت.

 در بخش دیگری از این آیین، حمید بهرامی مدیرعامل بنیاد ضمن اشاره به اینکه این نشست برای تجدید قوای نمایندگان عزیز است، عنوان کرد: ویژگی کم نظیر نمایندگان استانی بنیاد؛ همت عالی و بی چشم داشتی ایشان است.

وی همچنین با ارائه گزارشی از آخرین دستاوردهای بنیاد دعبل در حوزه‌ی ارائه خدمات به جامعه هدف،  صدور بیرق کارت برای مخاطبان، برگزاری رویداد مقام مجنون و....به تشریح اهم برنامه های پیش روی بنیاد تا پایان سال جاری پرداخت.

گفتنی است حجت الاسلام روح الله حریزاوی قائم مقام سازمان تبلیغات اسلامی و حجت الاسلام باباخانی رئیس سازمان هیئت و تشکلهای دینی کشور میهمانان ویژه این مراسم بودند.

1402/07/23