مدیرکل تبلیغات اسلامی ایلام:

لیگ قرآنی بستری برای شکوفایی استعداد‌ها و آموزش سالم است

در ادامه تقدیر از تیم‌های برتر مسابقات لیگ قرآنی آینده سازان۲ در شهرستان‌های استان ایلام، مراسم تقدیر از سه تیم برتر لیگ قرآنی شهرستان ایلام با حضور نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، مدیرکل تبلیغات اسلامی ایلام گفت: لیگ قرآنی آینده سازان بستری برای شکوفایی استعداد‌ها قرآنی و رقابت سالم برای جذب تمامی اقشار جامعه است، حجت الاسلام والمسلمین نجفی، روز یکشنبه در مراسم تجلیل از تیم‌های برتر لیگ قرآنی آینده سازان۲ که باحضور نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام برگزار شد اظهار داشت: ایلام پرچم دار برگزاری این مسابقات است و این مهم اتفاق بزرگی برای استان محسوب می‌شود.  

وی با بیان اینکه این مسابقات با محوریت مفاهیم قرآنی طراحی شده بود، افزود: لیگ قرآنی آینده سازان۲ امسال برای دومین بار و با حضور ۹۰۰ تیم برگزار شد. امسال افزایش تعداد شرکت کنندگان در این مسابقات، نشان از علاقمندی مردم به آموزه‌های دینی و مفاهیم قرآنی دارد.

حجت الاسلام نجفی اضافه کرد: برگزاری مسابقاتی از این دست موجب انس گرفتن جوانان و نوجوانان با این کتاب آسمانی می‌شود، خوشبختانه این مسیر با تحول مناسبی در ایلام آغاز و شکل گرفته است، وی با بیان اینکه لیگ قرآنی، بستری برای شکوفایی استعداد‌های قرآنی و آموزش رقابت سالم است، ادامه داد: سازمان تبلیغات اسلامی با استفاده از تجارب ایلام سعی دارد این مسابقات را در سایر استان‌های کشور اجرایی کند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی ایلام بیان داشت: لیگ قرآنی آینده سازان ۳ در اسفند ماه سال جاری که مصادف است با ماه مبارک رمضان در استان اجرا و برنامه ریزی‌های لازم در این راستا انجام شده است، وی تاکید کرد: شیوه این مسابقات به صورت رقابتی، سنجشی و مشورتی خواهد بود، در پایان این مراسم، از تیم‌های برتر لیگ قرآنی آینده سازان۲ شهرستان ایلام با اهدای لوح تقدیر شد.

1402/07/23