مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اصفهان:

مردمی بودن برای مسئولان نظام مقدس جمهوری اسلامی امری ضروری است

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اصفهان گفت: مردمی بودن برای مسئولان نظام مقدس جمهوری اسلامی امری ضروری است.

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، حجت الاسلام مهدی فوقی مدیر کل تبلیغات اسلامی اصفهان در آئین تکریم و معارفه رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان نجف آباد با اشاره به مردم دار بودن حجت الاسلام یزدانبخش قاسمی رئیس سابق اداره تبلیغات اسلامی نجف آباد اظهار داشت: عملکرد آقای قاسمی راضی کننده بود و همواره قدردان وی هستیم.

وی با بیان اینکه مردمی بودن برای مسئولان نظام مقدس جمهوری اسلامی امری ضروری است، افزود: منظور رهبر معظم انقلاب مبنی بر ایجاد حلقه‌های میانی نیز مشارکت دادن مردم در امور بوده است و ما باید کار را برای انجام به دست مردم بسپاریم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اصفهان با بیان اینکه مدیریت چیز پیچیده‌ای نیست، ادامه داد: مدیریت باید به شرایط اشراف داشته باشد و در امور دقت کند و نباید درگیر میز و اتاق باشد.

وی با بیان اینکه تحول نیاز امروز تبلیغات اسلامی است، گفت: امروز زبان ارتباط با نسل جوان فضای مجازی است و باید از این بستر بهره برداری لازم را داشته باشیم.

حجت الاسلام فوقی تاکید کرد: باید مساجد و صف‌های نماز جمعه ما از جوانان پر شود و در مسئولیت‌ها نیز از جوانان بهره ببریم.

وی در ادامه با آرزوی نابودی صهیونیسم ابراز داشت: این رژیم جنایت‌های غیر قابل بیانی را انجام داده، این رژیم خبیث است و حتی به بیمار هم رحم نمی‌کند.

گفتنی است در این آئین حجت الاسلام داوود صائبی به عنوان رئیس جدید تبلیغات اسلامی نجف آباد معرفی و از زحمات حجت الاسلام یزدانبخش قاسمی تجلیل به عمل آمد.

مردمی بودن برای مسئولان نظام مقدس جمهوری اسلامی امری ضروری است

1402/07/29