برگزاری اجتماع "مرهم برای غزه" در چهارمحال و بختیاری

اجتماع بزرگ مرهم برای غزه با حضور جمع کثیری از مردم چهارمحال و بختیاری، کادر درمان، امدادگران و داوطلبان جمعیت هلال احمر در استان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری، صبح امروز تجمع بزرگ "مرهم برای غزه" در امامزادگان دو معصوم(س) شهرکرد با حضور امدادگران، داوطلبان و جوانان جمعیت هلال احمر، پزشکان، پرستاران و مردم همیشه در صحنه چهارمحال و بختیاری برگزار شد.

در این اجتماع مردم استان ضمن محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی بر لزوم بازگشایی مسیر جهت ارسال کمک‌های بشردوستانه و اعزام تیم‌های درمانی و امدادی به نوار غزه تاکید کردند.

در این مراسم حجت‌الاسلام والمسلمین محمد احمدی، امام جمعه شهرستان بروجن با اشاره به جنایات هولناک رژیم صهیونیستی در فلسطین، اظهار کرد: امروز جهان شاهد قتل عام ناجوانمردانه کودکان، زنان و مردمان فلسطین به دست رژیم غاصب صهیونیستی است؛ اتفاقاتی که قلب هر انسان آزاده‌ای را محزون می‌کند.

وی با بیان اینکه جنایات رژیم صهیونیستی در فلسطین حد و مرزی ندارد، افزود: این جنایات بی‌سابقه با مدیریت و سیاست‌گذاری آمریکا جنایت‌کار درحال انجام است.

امام جمعه شهرستان بروجن با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی، ادامه داد: ایشان می‌فرمایند "یکی از ویژگی‌های مردم فلسطین این است که دشمنان آن‌ها از پست‌ترین انسان‌ها هستند" و اتفاقات رخ داده در روزهای گذشته به خوبی فطرت حقیقی اسرائیل را آشکار ساخت.

حجت‌الاسلام والمسلمین احمدی عنوان کرد: بی‌تفاوت بودن نسبت به اتفاقات فلسطین انسان را انسانیت دور می‌کند، مسئله امروز فلسطین این قابلیت را دارد که تمامی آزادگان جهان را با یکدیگر متحد کند.

وی با بیان اینکه بمباران بیمارستانی در غزه و قتل عام کودکان نشان‌دهنده مرگ اسرائیل است، اضافه کرد: امیدواریم به زودی شاهد نابودی رژیم صهیونیستی از کره خاکی باشیم.

انتهای پیام 

1402/07/30