حجت‌الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام، نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری؛

پس از پیروزی انقلاب اسلامی خدمات ارزنده‌ای به مردم ارائه شد

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران خدمات بسیار ارزنده‌ای در کشور ارائه شد اما متاسفانه به علت ناکارآمدی برخی مسئولان عقب‌ماندگی‌هایی نیز در کشور وجود دارد.

به گزارش روابط عمومی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام در جلسه شورای اداری شهرستان فلارد، اظهار کرد: بررسی مسائل و مشکلات به صورت میدانی توسط مسئولان اهمیت بسیار ویژه‌ای دارد بنابراین فرمانداران نباید تنها به حضور در مراکز شهرستان‌ها اکتفا کنند.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری افزود: مردم این استان خدمت‌گزاران اسلام، نظام اسلامی، آرمان‌های شهدا و... هستند و ارائه خدمات به چنین مردمی در پیشگاه خداوند متعال پاداش بالایی دارد به همین جهت به مسئولان توصیه می‌شود از فرصت خدمت‌رسانی که در اختیار آن‌ها قرار گرفته نهایت استفاده را داشته باشند. 

وی ادامه داد: گره‌گشایی از امور مردم کاری با ارزش بسیار بالا است که باید مورد توجه مسئولان قرار بگیرد البته این موضوع تنها وظیفه مسئولان نیست و افرادی که عهده‌دار مسئوليت‌های اجرایی نیستند نیز می‌توانند با انتقال مشکلات و پیگیری رفع آن‌ها گره‌گشای امور باشند.

نکونام با تأکید بر ظرفیت‌های بالای موجود در شهرستان فلارد، عنوان کرد: همچنین این شهرستان موقعیت اقتصادی بسیار خوبی دارد و این موارد موجب می‌شود فرصت خدمت‌رسانی به مردم در آن افزایش پیدا کند. 

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: اصلاح جاده کوشکی به فلارد، افزایش سرانه ورزشی، توسعه کشاورزی، پیگیری و رفع مشکلات بیمارستان شهرستان فلارد و اشتغال جوانان از جمله مهم‌ترین مسائل و مطالبات مردمی در این منطقه است که باید با جدیت پیگیری شود.

وی با اشاره به خدمات فراوانی که در دولت سیزدهم به مردم ارائه شده است، تصریح کرد: طرح نهضت ملی مسکن یکی از این خدمات ارزشمند است البته ارائه چنین خدماتی بدون کمک سایر مسئولان اعم از کشوری و استانی امکان‌پذیر نیست بنابراین باید تمامی افراد در حوزه‌های مختلف به خوبی وظایف خود را به انجام برسانند.

نکونام در پایان خاطرنشان کرد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران خدمات بسیار ارزنده‌ای در کشور ارائه شد اما متاسفانه به علت ناکارآمدی برخی مسئولان عقب‌ماندگی‌هایی نیز در کشور وجود دارد که باید برطرف شوند چراکه تبدیل ایران به یک کشور الگو در جهان تنها با حرف و شعار محقق نمی‌شود.

انتهای پیام

1402/08/02