سفر یک روزه معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی به بوشهر

معاون امور فرهنگی و تبلیغ سازمان تبلیغات اسلامی به منظور بررسی شرایط فرهنگی و دیدار با مقامات استانی بوشهر سفر کرد.

سفر یک روزه معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی به بوشهر

 به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی بوشهر، حجت‌الاسلام رضا عزت زمانی صبح چهارشنبه ۱۰ آبان ۱۴۰۲ وارد استان بوشهر شد.

دیدار با آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر، جلسه با احمد محمدی‌زاده استاندار، دیدار با جمعی از بانوان فعال  و مؤثر و دارای شبکه‌های موثر در عرصه‌های فرهنگی تبلیغی استان، دیدار با خانواده معظم شهید حیدری و نشست با اعضای شورای هماهنگی هیئت و تشکل‌های دینی از برنامه‌های حجت‌الاسلام عزت‌زمانی در این سفر یک روزه هستند.

 نشست با حجت‌الاسلام قادری مدیرکل، حجت‌الاسلام صادق زاده سرپرست معاونت فرهنگی پژوهشی و آموزشی و کارشناسان این معاونت، دیدار با عبدالله شاهینی رئیس حوزه هنری استان، مصاحبه اختصاصی با واحد خبر صدا و سیمای مرکز استان و خبرگزاری مهر و سخنرانی در جمع کارکنان تبلیغات اسلامی بوشهر سایر برنامه‌های حجت‌الاسلام عزت‌زمانی را در این سفر تشکیل می‌دهند.

همچنین شرکت در رویداد ملی زنان حماسه‌ساز لَرده، بازدید از مؤسسه رسم زندگی بهتر و بازدید از مؤسسه روایتگری بوشهر پایتخت مقاومت برنامه‌های پایانی سفر معاون امور فرهنگی و تبلیغ سازمان تبلیغات اسلامی به بوشهر بود.

1402/08/13