رییس اداره تبلیغات اسلامی گرگان خبر داد:

برگزاری بش از ۴۰ برنامه شاخص با موضوع طوفان الاقصی

حجت الاسلام سید جواد محمدزاده از برگزاری بیش از ۴۰ برنامه شاخص با موضوع طوفان الاقصی در مساجد و محل‌های مردمی گرگان خبر داد.

برگزاری بش از ۴۰ برنامه شاخص با موضوع طوفان الاقصی

به گزارش پایگاه خبری نهضت، حجت الاسلام سید جواد محمدزاده در نشست تحلیلی بصیرتی با موضوع طوفان الاقصی اظهار کرد: رژیم غاصب اسراییل در یک مبارزه و در یک جنگ با جبهه مقاومت اسلامی به شکست مفتضحانه رسید.

رییس اداره تبلیغات اسلامی گرگان افزود: جوانان غیور حماس توانستند هیمنه و ارتش پوشالی اسراییل را در هم بشکنند و پیروزی بزرگی را برای جبهه مقاومت به ارمغان بیاورند.

وی ادامه داد: همه مبلغین شهر و روستاهای شهرستان گرگان در تلاش هستند با بزرگداشت شهدای غزه از آرامان های شهدا دفاع کنند.

وی از برگزاری بیش از ۴۰ برنامه شاخص با موضوع طوفان الاقصی در مساجد و محل‌های مردمی گرگان خبر داد و گفت: مبلغین شهرستان گرگان در هیأت‌های محل تبلیغ، مدارس و مساجد در تلاش هستند با روشنگری و بیان دستاوردهای جبهه مقاومت و جنایات رژیم غاصب اسراییل پرده از نفاق جبهه کفر و استکبار بردارند.

وی با اشاره به اینکه اکنون بیش از ۵۰ روحانی در اداره تبلیغات اسلامی شهرستان گرگان مشغول به فعالیت هستند، خاطرنشان کرد: یکی از اهداف مهم مبلغین کار شبکه سازی و رساندن پیام به جامعه دینی است.

رییس اداره تبلیغات اسلامی گرگان اضافه کرد: در تمدن اسلامی مبلغان در تلاش هستند مردم را به سمت توحید یگانه پرستی و ارزش‌های دینی سوق دهند.

1402/08/13