مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان:

اجلاسیه شهدای بانوان اهل‌سنت کشور در استان گلستان برگزار می شود

حجت الاسلام عباسعلی گرزین گفت: اجلاسیه شهدای بانوان اهل‌سنت کشور (۶ آذر) در استان گلستان در شهرستان بندرترکمن برگزار می شود.

اجلاسیه شهدای بانوان اهل‌سنت کشور در استان گلستان برگزار می شود

به گزارش پایگاه خبری نهضت، نشست هم‌اندیشی بانوان اهل‌سنت با موضوع وحدت اسلامی ذیل اجلاسیه بانوان شهدای اهل‌سنت با حضور مدیر کل تبلیغات اسلامی گلستان و جمعی از بانوان فرهیخته اهل‌سنت در سالن اجتماعات شهید سلیمانی اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان برگزار شد.

حجت‌الاسلام عباسعلی گرزین در این نشست اظهار کرد: امروز آنچه در اقتدار و امنیت و رشد و تکامل در جهان اسلام می‌بینیم همه مرهون امام راحل(ره) و شهدای گرانقدر بوده است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان بیان کرد: شهدای زن در کشور و شهدایی که امروز ما شاهد آن در غزه هستیم نمونه بارز بانوان ایثار و فداکار جامعه است.

وی با اشاره به منویات امام راحل(ره) که سعادت و شقاوت جامعه به دست بانوان است، یادآور شد: جامعه‌ای که اگر بخواهد به سعادت برسد در سایه بانوان بوده و بانوان مهمترین عنصر پیروزی جبهه حق بر باطل هستند و این بانوان رهبران این نهضت اسلامی هستند.

حجت‌الاسلام گرزین در ادامه با بیان اینکه باید نسبت به بانوان جامعه احساس مسئولیت کنیم، افزود: امروزه هدف دشمن ایجاد انحراف در درون خانواده بوده و می‌خواهد با تضعیف هویت زن روح لطافت مادری و دختری را تحقیر کند لذا اگر زن در جامعه تحقیر شود آن جامعه متزلزل خواهد شد.

وی با اشاره به منویات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه کلید تداوم انقلاب اسلامی بانوان هستند، گفت: امروزه دشمنان انقلاب و اسلام درصد هستند با استفاده از ابزارهای مختلف هویت زن را متحول و منقلب کرده و با تخریب هویت ایثارگرانه، فداکارنه و ایمانی زن آن را تبدیل به هویت سحطی و بی مسئولیت کنند و این فرقی بین بانوان شیعه و اهل‌سنت نیست.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان ادامه داد: در بسیاری از کشورهای غربی از زن به عنوان ابزاری برای منافع خود استفاده کرده و هیچ شخصیت و ارزشی برای زنان قائل نیستند بخاطر اینکه نسبت به زنان مسئولیت پذیر نیستند.

وی از برگزاری اجلاسیه شهدای بانوان اهل‌سنت کشور در ۶ آذرماه در شهرستان بندرترکمن خبر داد و خاطرنشان کرد: این یادواره گامی بلند برای الگوسازی از زنان ایرانی اسلامی است.

حجت الاسلام گرزین در پایان ابراز کرد: شهدا را باید همواره زنده نگه داریم زیرا خون شهدا این انقلاب و اسلام را بیمه کرده است.

1402/08/18