برگزاری حدود ۱۰۰ جلسه هماهنگی جهت برگزاری مهمانی بزرگ عید غدیر در شهرکرد

مدیرکل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: برای برگزاری مهمانی بزرگ عید غدیر در شهرکرد بالغ‌بر ۱۰۰ جلسه هماهنگی برگزار شد که در این جلسات کارگروه‌ها مشخص و وظایف تقسیم‌بندی شد.

به گزارش روابط عمومی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری، حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی طاهری در مراسم تجلیل از فعالان برگزاری مهمانی بزرگ عید غدیر در شهرکرد، با اشاره به اینکه در برگزاری این جشن بزرگ تمامی نهادها، سازمان‌ها، جریان‌های فکری، سیاسی، فرهنگی و... فعالیت داشتند، اظهار کرد: آن چیزی که عامل اساسی انسجام، اتحاد و هویت تاریخی ملت ایران به شمار می‌آید دیانت، ولایت و محبت اهل بیت علیهم السلام است درواقع با مطالعه تاریخ درمی‌یابیم هیچ عاملی جز دیانت انسجام‌ساز و فرهنگ‌ساز نبوده و نیست.

مدیرکل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری افزود: برای برگزاری مهمانی بزرگ عید غدیر در شهرکرد بالغ‌بر ۱۰۰ جلسه هماهنگی شکل برگزار شد که در این جلسات کارگروه‌ها مشخص و وظایف تقسیم‌بندی شد.

وی با اشاره به برگزاری مهمانی بزرگ عید غدیر در خیابان کاشانی شهرکرد، ادامه داد: جهت جلوگیری از برهم خوردن نظم موجود در شهر و این خیابان جلساتی با حضور رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان برگزار شد همچنین کارگروهی تشکیل و با کسبه موجود در خیابان کاشانی گفت‌وگو صورت گرفت که عمده این افراد با برگزاری این مهمانی موافقت داشتند.

حجت‌الاسلام والمسلمین طاهری عنوان کرد: براساس رصدی که در فضای مجازی صورت گرفت مشخص شد برخی افراد درخصوص برگزاری مهمانی بزرگ عید غدیر انتقادات و پیشنهاداتی داشتند البته برخی مخالفت‌های شکل گرفته بیانگر استیصال و ضعف مخالفان در برابر این جریان عظیم بود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: بنیاد بین‌المللی غدیر هیچگونه سرمایه اعتباری نهادی ندارد و تنها بخش کوچکی از هزینه‌های برگزاری مهمانی بزرگ عید غدیر در شهرکرد توسط این بنیاد تامین شد و حدود ۵۰۰ میلیون تومان از هزینه‌های برگزاری این مهمانی نیز توسط مردم تامین شد البته ادارات و سازمان‌های استان نیز در پرداخت هزینه‌ها نقش مهمی داشتند.

وی تصریح کرد: امکان تقدیر و تشکر از تمامی افرادی که در برگزاری مهمانی بزرگ غدیر شهرکرد سهیم بودند وجود ندارد برای مثال هیات‌های بسیاری در این مهمانی اقدام به برپایی موکب کرده بودند همچنین امکان تقدیر و تشکر از تمامی مجموعه سازمان‌های حاضر در مهمانی وجود نداشت بنابراین تلاش شده در حد توان از افراد حاضر قدردانی شود همچنین درصورتی که مدیران ادارات و سازمان‌ها جهت قدردانی از افراد مجموعه خود اقدام کنند اتفاق بسیار شایسته‌ای خواهد بود.

حجت‌الاسلام والمسلمین طاهری با تاکید بر اینکه برگزاری مهمانی بزرگ عید غدیر در شهرکرد بزرگ‌ترین اتفاق فرهنگی سال به شمار می‌آید، یادآور شد: جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی در برگزاری این اتفاق مبارک نقش بسیار ارزنده‌ای ایفا کردند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری با بیان اينکه درحال حاضر جبهه حق و باطل در فلسطین و غزه شکل گرفته است، خاطرنشان کرد: ولایت امیرالمؤمنین(ع) یعنی دفاع از مظلومان بنابراین پویشی با عنوان "حریفت منم" ایجاد شده که تاکنون بالغ‌بر ۹ میلیون نفر در آن شرکت کرده‌اند.

انتهای پیام

1402/08/19