در مسجد حضرت مهدی(عج) دزفول؛

آغاز فعالیت مرکز رسانه‌ای «مصباح»

مدیر مرکز رسانه‌ای «مصباح» مسجد حضرت مهدی(عج) جنوبی دزفول با اشاره به آغاز فعالیت این مرکز گفت: پشتوانه آغاز این کار، تلاش اعضای نوجوان گروه است که با هزینه‌های شخصی امکانات مورد نیاز را فراهم کرده‌اند و با اشتیاق فعالیت می‌کنند.

علی بوستان، مدیر مرکز رسانه‌ای «مصباح» مسجد حضرت مهدی(عج) جنوبی دزفول  گفت: این مرکز رسانه‌ای به سرپرستی حجت‌الاسلام عبداللهی، امام جمعه موقت دزفول، با تلاش اعضای جلسات قرآن و همکاری هیئت امنا و امام جماعت مسجد حضرت مهدی(عج) جنوبی ساخته شد.

وی اظهار کرد: این مرکز رسانه‌ای در زمینه تولید ویدئوکست، پادکست، مستند، پوستر، تهیه سرود و ... فعالیت می‌کند.

بوستان گفت: ۱۸ ماه از فعالیت این استودیو می‌گذرد و پشتوانه آغاز این کار رسانه‌ای، تلاش اعضای نوجوان گروه است که با هزینه‌های شخصی خود امکانات مورد نیاز این استودیو را فراهم کرده‌اند و با اشتیاق فعالیت می‌کنند.

مدیر مرکز رسانه‌ای «مصباح» با اشاره به نامگذاری این مرکز رسانه گفت: کلمه مصباح به معنی چراغ است و تلاش ما بر این است که این مرکز با تولیدات خود زمینه روشنگری را در جامعه فراهم کند. با توجه به تأکید رهبر انقلاب بر اهمیت رسانه در جهاد تبیین، به این عرصه ورود کردیم.

بوستان در پایان با اشاره به نیازمندی‌های این مرکز رسانه گفت: با توجه به اینکه هنوز در ابتدای راه هستیم، ادامه فعالیت این مجموعه به توجه مسئولان و فعالان فرهنگی نیاز دارد.

گفتنی است مسئولین اداره تبلیغات اسلامی دزفول پس از بازدید از محل استودیو از پیگیری جهت تکمیل تجهیزات این مرکز خبر دادند.

 

1402/08/29