رئیس شورای هیئات مذهبی گلستان:

هیئت‌های مذهبی در سنگر جهاد تبیین با دشمن مقابله کنند

محمدمهدی عبدالصالحی گفت: دشمن در فضلی مجازی به دنبال نا امید کردن مردم است و هیئت‌های مذهبی باید در سنگر جهاد تبیین با دشمن مقابله کنند.

هیئت‌های مذهبی در سنگر جهاد تبیین با دشمن مقابله کنند

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، محمدمهدی عبدالصالحی در نشست فصلی شورای هیئات مذهبی استان گلستان که در سالن اجتماعات شهید سلیمانی اداره کل تبلیغات اسلامی برگزار شد، اظهارکرد: تلاش کردیم در هیئت رئیسه این شورا از افراد توانمند و صاحب سبک و اندیشه استفاده شود تا با نیروی بیشتری مسائل مربوط به هیئت‌های مذهبی را پیگیری کنیم.

رئیس شورای هیئات مذهبی گلستان بیان کرد: بیش از نیمی از هیئت‌های مذهبی استان را خواهران تشکیل می‌دهند، اما نقش آنان آنگونه که باید و شاید در شورای هیئات مذهبی دیده نشده است. در ایام کرونا نقش هیئت‌های مذهبی بانوان در برپایی مجالس روضه‌های خانگی بسیار پررنگ بود.

وی افزود: دشمن با شعار منسوخ شده زن، زندگی، آزادی به دنبال هجمه به بنیان خانواده و نقش بانوان به ویژه نقش مادری است و با توجه به در پیش بودن ایام فاطمیه باید از این فرصت برای تبیین نقش مادری و معجزه مادری استفاده کرد.

عبدالصالحی ادامه داد: مهمترین و نخستین مسئولیت شورای هیئات مذهبی، رصد اولویت‌های فرهنگی استان و شناسایی مشکلات پیش روی هیئت‌های مذهبی است.  

وی با بیان اینکه دشمن در فضلی مجازی به دنبال ناامید کردن مردم است و هیئت‌های مذهبی باید در سنگر جهاد تبیین با دشمن مقابله کنند، خاطرنشان کرد: هیئات مذهبی نباید صرفا به روضه‌خوانی و سینه‌زنی بپردازند بلکه باید جهاد تبیین، نشر خوبی‌ها و امیدآفرینی را در اولویت برنامه‌های خود قرار دهند.

رئیس شورای هیئات مذهبی گلستان گفت: امروز تبیین دستاورد‌های انقلاب اسلامی در حوزه‌های مختلف حکم جهاد را دارد و رهبر انقلاب نیز بر آن تاکید ویژه کرده‌اند.

منبع: خبرگزاری شبستان

1402/09/19