رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان آبدانان خبر داد:

فعالیت تبلیغی در مدارس شهرستان آبدانان انجام می شود

رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان آبدانان از اجرای فعالیت تبلیغی ویژه فاطمیه (س) با حضور مبلغین و مبلغات در مدارس خبر داد.

فعالیت تبلیغی در مدارس شهرستان آبدانان انجام میشودبه گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، حجت الاسلام سیدابوالقاسم حسینی رئیس اداره تبلیغات اسلامی آبدانان با بیان این خبر گفت: با توجه به برنامه ریزی و پیش بینی برنامه‌های ایام فاطمیه در شهرستان، رویکرد محوری برنامه‌ها جهاد تبیین است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی آبدانان افزود: با هماهنگی که با اداره آموزش و پرورش شهرستان به عمل آمده است، تمام برنامه‌های مبلغین و مبلغات با محوریت و محتوای تبلیغی معجزه مادری و تقویت پیوندهای اجتماعی به تبلیغ خواهند پرداخت.

وی افزود: مبلغین و مبلغات در مدارس نسبت به برگزاری جلسات تبیینی، گفتمان دینی، نشست بصیرتی، به عنوان الگو‌های رفتاری حضرت فاطمه (س)، سیره فاطمی، مبانی الگوی زندگی و تبیین و تشریح شخصیت و جایگاه علمی، سیاسی، عبادی، ولایت مداری آن حضرت می‌پردازند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی خاطر نشان کرد: ازدیگر برنامه‌های مبلغین و مبلغات در مدارس پاسخگویی به شبهات وآموزه‌های دینی، حجاب و عفاف، احکام شرعی خواهند پرداخت.  

1402/09/20