رئیس بنیاد بهشت:

بزرگترین سرمایه بنیاد ملی نوجوانان خدمت به مردم است

ماندانا جلالی گفت: بزرگترین سرمایه بیناد ملی نوجوان این است که در خدمت نوجوانان باشد تا روایت‌ها تولید شود و به گوش مردم برسد.

بزرگترین سرمایه بنیاد ملی نوجوانان خدمت به مردم است

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، ماندانا  جلالی، رئیس بنیاد بهشت پیش از ظهر سه شنبه در اجلاسیه استانی مدیران تشکل‌های فعال تعلیم و تربیت که با حضور جوانان و نوجوانان در سالن اجتماعات اداره کل تبلیغات اسلامی استان کردستان برگزار شد، اظهار داشت: کردستان سرزمین رشادت و مجاهدت‌های خاموش است و بیشترین  بانوان شهید را دارد.

وی افزود: بزرگترین ماموریت سازمان تبلیغات اسلامی جهاد تبیین است و روایت آنچه که به گوش مردم ما باید برسد و نوجوانان در این مهم نقش مهمی دارند.

جلالی گفت: بزرگترین سرمایه بیناد ملی نوجوان این است که در خدمت نوجوانان باشد تا روایت‌ها تولید شود و به گوش مردم برسد.

وی اعلام کرد: بخشی از نوجوانان مستقیم با بنیاد ارتباط و دارند و بخش اعظم دیگر نیز از طریق تشکل‌های مختلف است که ارتباط دارند.

رئیس بنیاد بهشت تاکید کرد: خانواده بنیاد ملی نوجوانان یک بازوی کمکی بسیار جدی برای فعال سازی قشر نوجوان به نام بهشت دارد.

وی افزود: «بهشت» بستری برای هم افزایی شبکه تربیت اسلامی دختران است.

وی به نقش تشکل‌ها اشاره کرد و ابراز داشت: تشکل هر جمع مومنانه‌ای است که پای کار نوجوان ایستاده و مسئولیت بنیاد نوجوان را برعهده گرفته است تا آن‌ها را آماده کند تا اینده مرز و بوم و آینده جهان اسلام را برعهده بگیرند.

این مسئول با اشاره به اینکه سفره‌ای در «بهشت» پهن شده است تا هر ایده و محصول در این سفره گذاشته شده و همه از آن بهره‌مند شویم، گفت: ما در ستاد وظیفه تسهیل‌گری و حمایت داریم، از همه مهم‌تر اینکه روایت‌های پیشرفت بانوان را باید ضریب دهیم تا به گوش دیگران رسیده و امکان تکثیر شدن این محصولات فراهم شود.

جلالی اضافه کرد: در گام دوم کمک خواهیم کرد تا این خروجی‌ها با بسته‌بندی‌های مناسب به عنوان سوغات فرهنگی ایران به تشنه‌گان فرهنگ اسلامی عرضه شود.

وی ادامه داد: دنیا تشنه دریافت این محصولات است و «بهشت» تلاش دارد در فضای بین‌الملل، تشکل‌هایش حرفی برای گفتن داشته باشند.

 

منبع: خبرگزاری مهر

1402/09/21