مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان خبر داد:

مدارس صدرا مصداق عینی مدارس تراز انقلاب اسلامی هستند

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان در نشست با قائم مقام مدارس صدرا کشور و مدیران این مدارس در کرمان گفت: مدارس صدرا مصداق عینی مدارس تراز انقلاب اسلامی هستند.

مدارس صدرا مصداق عینی مدارس تراز انقلاب اسلامی هستندبه گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، رضا رضایی شامگاه دوشنبه در نشست تخصصی با مدیران مدارس صدرا استان کرمان بیان کرد: آموزش و پرورش مهمترین و بزرگترین دستگاه اجرایی کشور است.

وی همکاری و مشارکت سایر نهاد‌های دولتی و غیر دولتی با آموزش و پرورش را لازمه ارتقا کیفیت فعالیت‌های آموزشی و پرورشی عنوان کرد.

رضایی در ادامه با اشاره به تحولی ارزشمند در حوزه جذب نیروی انسانی، افزود: خوشبختانه در دوسال اخیر نیرو‌های توانمندی در قالب ماده ۲۸ جذب آموزش و پرورش شده است.

وی یادآور شد: از ابتدای سال جاری تا کنون بیش از چهار میلیون نفر ساعت دوره توانمند سازی ویژه معلمان استان کرمان برگزار شده است.

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان سپس با بیان اینکه تربیت شهروند مطلوب، مهمترین رسالت آموزش و پرورش است، تاکید کرد: مدارس صدرا مصداق عینی مدارس تراز انقلاب اسلامی هستند.

وی تصریح کرد: علی رغم مشکلات عدیده و گستردگی حوزه آموزشی در استان کرمان، آموزش و پرورش در دولت سیزدهم به خوبی عملکرده و هیچ فعالیتی در استان تعطیل نشده است.

رضایی اظهار کرد: در همین راستا تمامی مسابقات فرهنگی، ورزشی و علمی ویژه دانش آموزان برگزار شده و یا در حال برگزاری است و استان کرمان در این زمینه در صدر استان‌های کشور قرار دارد.

وی سپس از اجتماع بزرگ ۶ هزار نفری دانش آموزان سراسر کشور در کرمان در ایام چهارمین سالگرد شهید سلیمانی خبر داد و برگزاری این اجتماعات را در اثر بخشی فعالیت‌های تربیتی مؤثر دانست.

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان در پایان با اشاره به تعامل بسیار خوب آموزش و پرورش استان کرمان با حوزه‌های علمیه از فعالیت بیش از ۲ هزار ۵۰۰ روحانی در مدارس استان خبر داد.

1402/09/21