مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان اعلام کرد:

۵۰۰ مبلغ در ایام فاطمیه به سراسر استان اعزام می‌شوند

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان گفت: در ایام فاطمیه دوم ۵۰۰ مبلغ به مساجد، حسینیه‌ها و مراکز دانشگاهی سراسر استان اعزام می‌شوند.

۵۰۰ مبلغ در ایام فاطمیه به سراسر استان اعزام می‌شوند

۵۰۰ مبلغ در ایام فاطمیه به سراسر استان اعزام می‌شوندبه گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، حجت‌الاسلام مهدی ارتقایی مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان با اشاره به برنامه‌های ایام فاطمیه اظهار کرد: عمده فعالیت ما معطوف به فاطمیه دوم است که کار را شروع کرده و در ابتدا ۵۰۰ مبلغ را به سراسر استان اعزام کرده‌ایم.

وی افزود: ۱۵ درصد این مبلغین از گروه‌ها تبلیغی و حوزه‌های علمیه قم هستند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان با اشاره به تولید محتوای در ایام فاطمیه گفت: ۵۰۰ تولیدات محتوایی در قالب کتاب، نماهنگ و فیلم، پاکدست، بسته کودکان در قالب انیمیشن توسط سامانه تبلیغاتی شمع و گروه‌های مردمی در اختیار مبلغان‌مان قرار گرفته است.

حجت‌الاسلام ارتقایی خاطرنشان کرد: همچنین یک طرح با نام معجزه مادری در جهت تبیین جایگاه مادر و هویت زن ایرانی اسلامی نیز اجرا می‌شود.

وی با بیان اینکه کتاب زیر سایه مادر نیز در ۵ فصل جایگاه مادر و زن ایرانی اسلامی را تبیین می‌کند، گفت: همایش جهادگران تبیین را نیز هفته گذشته با حضور ۲۰۰ مبلغ در همدان برگزار کردیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان با اشاره به سایر برنامه‌ها بیان کرد: برگزاری اجتماع بزرگ فاطمیون در تمام شهرستان‌ها، عطرافشانی گلزار شهدای گمنام، فضاسازی شهری با همکاری شهرداری، ساماندهی دسته‌جات عزاداری، ایجاد ایستگاه‌های صلواتی و موکب‌های پذیرایی و مجالس عزای فاطمی در هیأت‌های مذهبی از جمله برنامه‌های ما در این ایام است.

وی عنوان کرد: تمام این برنامه‌ها به صورت خودجوش و مردمی برگزار شده و سازمان فقط در اجرای این برنامه‌ها تسهیل‌گری می‌کند.

1402/09/25