مدیرکل تبلیغات اسلامی اصفهان:

سازمان تبلیغات اسلامی تسهیلگر و پشتیبان مجموعه‌های برگزار کننده اعتکاف می‌باشد

حجت الاسلام والمسلمین فوقی گفت: سازمان تبلیغات اسلامی خود را موظف به حمایت و پشتیبانی معنوی محتوایی و اداری هرچه باشکوه برگزار شدن مراسمات اعتکاف می‌داند و همه تلاش خود را برای انجام این مهم در خدمت می‌گیرد.

سازمان تبلیغات اسلامی تسهیلگر و پشتیبان مجموعه‌های برگزار کننده اعتکاف می‌باشد

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، حجت الاسلام والمسلمین مهدی فوقی مدیر کل تبلیغات اسلامی استان اصفهان در اولین جلسه هم اندیشی و برنامه ریزی بین دستگاهی و مجموعه‌های مردمی که در اداره کل تبلیغات اسلامی استان برگزار شد به ایام شهادت حضرت زهرا (س) اشاره کرد و گفت با توجه به تبلیغات سویی که توسط دشمنان و معاندان انقلاب اسلامی در سراسر جهان در حال انجام است می‌گیرد به لطف ۱۴ معصوم و خود حضرت زهرا (س) مراسمات باشکوهی در سراسر کشور و شهر اصفهان انجام گرفت موکب‌های پذیرایی و قافله‌های عزاداری بیانگر این عشق و ارادت مردم به ساحت مقدس حضرت زهرا (س) می‌باشد.

 وی در ادامه به بیانات و تاکیدات مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب اشاره کرد و افزود: مقام معظم رهبری در این بیانیه مهم و تاثیرگذار تاکیدات زیای در خصوص جوانان و توجه به این آینده سازان کشور فرموده‌اند و اعتکاف را یکی از رویش‌های معنوی مذهبی انقلاب اسلامی بیان کرده‌اند.

 وی در ادامه به ظرفیت‌های عظیم و مردمی و علاقه‌مند و معتقد به این مراسم معنوی اشاره کرد و گفت یکی از سرفصل‌های خدمتی و شرح وظایف مهم سازمان تبلیغات اسلامی حمایت و تسهیلگری از برنامه‌های مذهبی تبلیغی و حمایت همه جانبه از آن‌ها و مردمی سازی برنامه‌های مختلف دانست و افزود:  اداره کل تبلیغات اسلامی استان اصفهان خود را موظف به حمایت و پشتیبانی معنوی محتوایی و اداری هرچه باشکوه برگزار شدن مراسمات اعتکاف در کل استان به صورت دانش آموزی، دانشجویی و مردی می‌داند و همه تلاش خود را برای انجام این مهم در خدمت می‌گیرد.

 وی در ادامه سخنان خود به ظرفیت عظیم معنوی مذهبی این مراسم اشاره کرد و گفت باید فرایند مشخص و منظمی از ظرفیت‌های مختلف موجود برای برگزاری مراسم اعتکاف صورت گیرد تا برای انجام  این مراسم مشکل و یا ناهماهنگی‌ای برای خادمان آن وجود نیاید.

 وی در ادامه به هدف از برگزاری جلسه هم اندیشی و برنامه ریزی مراسم معنوی اعتکاف سال جاری اشاره کرد و گفت: این جلسه برای هم افزایی ظرفیت‌های مختلف سازمانی و مردمی تشکیل شده است و در نهایت با استفاده از ظرفیت‌های عظیم و خالصانه مردمی در جهت سهولت و خدمات مختلف به برگزارکنندگان آن خواهد رسید.

گفتنی است در این جلسه بین دستگاهی و مردمی نمایندگان دستگاه‌های اجرایی و مجموعه‌های فعال در امر برگزاری مراسم اعتکاف برای برنامه ریزی برگزاری هرچه بهتر و با شکوه مراسم معنوی اعتکاف حضور داشتند.

1402/09/28