با همت سازمان تبلیغات اسلامی انجام شد؛

اهدای ۶۰ بسته موادغذایی به نیازمندان مریوانی همزمان با شب یلدا

۶۰ بسته موادغذایی با ارزش بالغ بر یکصد و سی میلیون تومان توسط خیرین، انجمن زندانیان و با همکاری اداره تبلیغات اسلامی مریوان به نیازمندان این شهرستان اهدا شد.

اهدای ۶۰ بسته موادغذایی به نیازمندان مریوانی همزمان با شب یلدا

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، مراسم اهدای ۶۰ بسته موادغذایی با ارزش بالغ بر یکصد و سی میلیون تومان توسط خیرین، انجمن زندانیان و با همکاری اداره تبلیغات اسلامی مریوان درروز پنج شنبه درسالن اجتماعات اداره تبلیغات اسلامی  این شهرستان برگزار شد.

در این مراسم خیرین، حجت الاسلام کریمی دادستان و رئیس اداره تبلیغات اسلامی و خانواده‌های فقرا وزندانیان سطح شهر مریوان حضور داشتند.

حجت‌الاسلام حسن ورهرام رئیس اداره تبلیغات اسلامی مریوان دراین جلسه ضمن تقدیر و تشکر از خیرین برای حضور همیشه پررنگ در همه برنامه‌های فرهنگی و قرآنی و این بار نیز در این برنامه سنتی که از رسوم دیرباز بوده و توانستند دل خانواده‌های فقرا و نیازمندان و زندانیان را شاد کنند تشکر کرد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی مریوان خاطرنشان کرد: خداوند متعال درآیه ۲۷۰ سوره بقره قرآن از چگونگی انفاق آشکار یا پنهان سخن می‌گوید و می‌فرماید: اگر انفاق‌ها را آشکار کنید، چیز خوبی است و اگر آن‌ها را مخفی سازید و به نیازمندان بدهید، برای شما بهتر است و قسمتی از گناهان شما را می‌پوشاند (و در پرتو بخشش در راه خدا، بخشوده خواهید شد) و خداوند به آنچه انجام می‌دهید، آگاه است.

حجت‌الاسلام ورهرام ابراز داشت: پرهیزگاری و عدم چشم و هم چشمی می‌تواند انسان‌ها ازمشکلات و چیز‌های که انسان را درگیر مشکلات کند راه ببخشد؛ چون خداوند، تقوا را یک نیروى باز دارنده درونى است در وجود انسان به قرار داده است و او را در برابر ارتکاب کار‌های خلاف حفظ مى‏کند.

وی در پایان بیان کرد: کمال تقوا آن است که علاوه بر دوری از گناهان و محرمات، از مشتبهات نیز اجتناب شود که وظیفه هم ما انسان به رعایت تقوا و پرهیزکاری است؛ و درپایان این مراسم ۶۰بسته که هربسته شامل موادغذایی، میوه، آجیل شب یلدا بود، در بین نیازمندان توزیع شد.

1402/10/01