حجت الاسلام اسدی:

حضرت زهرا (س) دفاع از امامت، امت و مقابله همه جانبه با جریان تحریف را بر عهده گرفتند

مهمترین قسمت زندگی حضرت، پس از رحلت شهادت گونه پیامبر اکرم (ص) مقابله شجاعانه، بهنگام و هوشمندانه بر مدار الهی و اخلاق با جریان تحریف که غاصبان غدیر و فدک بودند است.

حضرت زهرا (س) دفاع از امامت، امت و مقابله همه جانبه با جریان تحریف را بر عهده گرفتند

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، حجت الاسلام سعید اسدی، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ایجرود در نشست روشنگری دفاع حضرت زهرا (س) از حریم ولایت و امام عصر خویش گفت: سراسر زندگی حضرت فاطمه زهرا (س) مملو از مهربانی، جهاد، مقابله با فتنه، دفاع از ولایت، عمل به واجبات الهی، دفاع از پدر و… است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ایجرود در ادامه گفت: مهمترین قسمت زندگی حضرت، پس از رحلت شهادت گونه پیامبر اکرم (ص) مقابله شجاعانه، بهنگام و هوشمندانه بر مدار الهی و اخلاق با جریان تحریف که غاصبان غدیر و فدک بودند است.

وی گفت:حضرت زهرا (س) با شجاعتی مثال زدنی پس از غصب غدیر همراه با امام حسن و امام حسین (ع) پس از آن وضعیت تاسف بار جامعه اسلامی، به درب خانه انصار و مهاجران می‌رفتند و وقایع غدیر و سخنان پیامبر اکرم (ص) را به تاسی از آیات قرآن برای آنان یادآوری می‌کردندو به عنوان یک سیاستمدار آگاه و مدافع حریم ولایت وارد شدند و رهبری دفاع از امامت، امت و مقابله همه جانبه با جریان تحریف را بر عهده گرفتند.

حجت الاسلام اسدی افزود: روش‌های حضرت در مقابله با این جنگ شناختی ادراکی، روشنگری و تهدید غاصبان غدیر و فدک پس از حمله آنان به خانه امیر المومنین علی علیه السلام با حضور در مسجد و ایراد خطبه فدک، رایزنی سیاسی و ساماندهی مبارزه با جریان تحریف با بهره گیری از روش‌های اقناع و اقناع چهره به چهره مهاجران و انصار به مدت ۴۰ شبانه روز، اعتصاب سخن و بهره گیری از تکنیک سکوت در برابر غاصبان غدیر و فدک که ایشان حاضر به پذیرش آنان نشدند و این موضوع ضربه سنگینی به پایگاه اجتماعی جریان تحریف وارد کرد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ایجرود تأکید کرد: ایجاد نهضت روشنگری درون منازل توسط بانوان، انتشار وصیت نامه راهبردی که تا ابد با مخفی ماندن مزار مطهرش یک سند مظلومیت و حقانیت برای شیعه باقی گذاشتند عنوان کرد.

1402/10/02