کارشناس فرهنگی شهرستان بدره:

مکتب شهید سلیمانی باید الگو و سرمشق فرزندان ایران اسلامی باشد

میثم کهزادی گفت: راه و تفکر شهید سلیمانی به عنوانِ سید شهدای مقاومت برای فرزندان و دانش آموزان و دانشجویان این سرزمین باید سرمشق و الگو باشد.

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، میثم کهزادی کارشناس فرهنگی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بدره در اجتماع بزرگ فرزندان حاج قاسم گفت: شهدای زیادی تقدیم انقلاب شده است که هریک از آن‌ها امروز برای کشور سرمایه ای بوده و هستند، یاد وخاطرات و سلوک شهدا جزو سرمایه های کشور ما است و نسل های آینده از این راه و تفکر بهره خواهند برد، راه و تفکر شهید سلیمانی به عنوانِ سید شهدای مقاومت برای فرزندان و دانش آموزان و دانشجویان این سرزمین باید سرمشق و الگو باشد.

وی افزود: شهدای بزرگی در کشور داشتیم که اینها سرمایه های کشور بوده و هستند. شهدایی که در دوران جنگ هریک اسطوره بودند و اگر ما بدرستی خط و مشی شهدا را با چشم دل و صداقت ادامه دهیم فضای کشور غیر از این خواهد بود.

کارشناس فرهنگی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بدره افزود: شهید سلیمانی را با هيچ قهرمانی نمی شود مقایسه کرد. این شهید، شهیدی فرا مرزی بود و فرا مرزی فکر می کرد. دیپلمات برجسته، استراتژیست مدبر، دارای روحیه انقلابی، علاقمند به فرهنگ و هنر و تکریم خانواده شهدا، احترام به مادر و پدر و فرزند شهید از جمله ویژگی های شاخص شهید سلیمانی به شمار می‌آید.

1402/10/05