حجت‌الاسلام صادق‌زاده:

رویداد رصما در دبیرستان علوم و معارف اسلامی صدرای کنگان برگزار می‌شود

سرپرست معاونت فرهنگی، آموزشی و پژوهشی تبلیغات اسلامی بوشهر در نشست هماهنگی برگزاری رویداد یک روزه رصما، روایت هویت مادری را محور محتوایی برنامه‌های تبلیغات اسلامی عنوان کرد.

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، حجت‌الاسلام حسن صادق‌زاده در نشست هماهنگی پیرامون برگزاری رویداد یک روزه رصما (روایت صبر و صداقت مادر ایرانی) در سخنانی روایت خوبی‌ها جهت امیدآفرینی در جامعه را رویکرد سازمان تبلیغات اسلامی برشمرد.

سرپرست معاونت فرهنگی، آموزشی و پژوهشی تبلیغات اسلامی بوشهر در این نشست ابراز داشت: محور محتوایی سازمان تبلیغات اسلامی در طراحی برنامه‌ها روایت هویت مادری به عنوان عنصر هویت‌ساز در تقابل با نگاه منحط غرب به زن و جایگاه مادر است.

وی تشکیل گروه‌های تخصصی تبلیغ دانش‌آموزی و اعزام مبلغین به مدارس استان جهت ایراد مباحث تربیت دینی و طرح پیوند مسجد، محله، مدرسه را از جمله محور‌های این نشست عنوان کرد.

حجت‌الاسلام صادق‌زاده در بخش پایانی سخنان خود از برگزاری رویداد رصما (روایت صبر و صداقت مادر ایرانی) ویژه مدارس دخترانه علوم و معارف اسلامی صدرای کنگان بعد از آزمون‌های نوبت اول خبر داد و هدف از این رویداد را هویت‌بخشی به نقش و جایگاه مادر برای دانش‌آموزان دانست.

گفتنی است، نشست مشترک محمود حقدوست معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش و حجت‌الاسلام صادق‌زاده معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی اداره کل تبلیغات اسلامی استان بوشهر ۶ دی ۱۴۰۲ پیرامون برگزاری رویداد یک روزه رصما (روایت صبر و صداقت مادر ایرانی) برگزار شد.  

1402/10/06