معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی هرمزگان تاکید کرد:

لزوم الگوگیری مادران و بانوان از سیره و تربیت فاطمی

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی هرمزگان در جمع بانوان فاطمی بندرچارک گفت: الگوگیری مادران و بانوان از سیره و تربیت فاطمی در زندگی لازم است.

لزوم الگوگیری مادران و بانوان از سیره و تربیت فاطمی

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، حجت‌الاسلام مجتبی دهقان معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی هرمزگان در جمع بانوان در سالن مجتمع، ولی عصر (عج) شهر بندرچارک اظهار کرد: زندگی اهل بیت عصمت و طهارت علیهم‌السلام، راهنمای بسیار روشنی است برای کسانی که بخواهند به بهترین حیات دنیوی و اخروی دست یابند. این مسئله آنقدر پر اهمیت است که در برخی احادیث، پیروی از ایشان به التزام و تبعیت عملی از سبک زندگی ایشان بیان شده است.

وی افزود: در زندگی پرهیاهوی امروزی که همه انسان‌ها درگیر مسائل روزمره و مادی شده‌اند سیره اهل بیت، از جمله حضرت زهرا (س) که تأسی به آن می‌تواند از بروز بسیاری از مشکلات خانوادگی و اجتماعی جلوگیری کند، اما متأسفانه توجه به این مؤله و شاخصه مهم مورد غفلت قرار گرفته است.

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی هرمزگان بر ضرورت الگوگیری مادران و بانوان از سیره و تربیت فاطمی در زندگی تاکید کرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین دهقان گفت: مهمترین وظیفه و مسئولیت مادران، تربیت فرزند است که نتیجه آن در آینده مشخص می‌شود و باید فرزندان به گونه‌ای تربیت شوند که در راستای دین، مذهب و اعتقاداتمان گام برداشته و سبک زندگی ایرانی، اسلامی را الگوی زندگی خویش قرار دهند.

1402/10/09