حجت الاسلام اخوان صباغ:

انتقام خون شهیدان کرمان گرفته شود

مدیر کل تبلیغات اسلامی خوزستان با صدور بیانیه ای حادثه تروریستی کرمان را محکوم کرد.

انتقام خون شهیدان کرمان گرفته شودبه گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، حجت الاسلام و المسلمین اخوان صباغ مدیر کل تبلیغات اسلامی خوزستان با صدور بیانیه ای حادثه تروریستی کرمان را محکوم کرد؛ متن پیام بدین شرح است:

بار دیگر اسراییل غاصب و آمریکای جنایتکار جمع کثیری از هموطنان بی دفاع که در مراسم چهارمین سالگرد شهادت سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی شرکت کرده بودند را مظلومانه به خاک و خون کشاندند و به شهادت رساندند.

پر پر شدن کودکان و زنان جلوی چشم مدعیان دروغین دموکراسی و حقوق بشر که ندای شرمانه و شیپور کذب تبلیغاتی مبارزه با اقدامات تروریستی گوش عالم را کر ساخته است، اکنون خاری در چشم این کذابان است که تشت رسوایی‌شان از بام ادعای دموکراسی افتاده و جهانی شده است.

وحدت و همدلی مردم با سردار شهیدشان و زنده نگه‌داشتن یاد و نام حاج قاسم سلیمانی، پاشنه آشیل دولت‌های مستکبر غرب و ایادی آنان در ادعای خاموش‌کردن راه مبارزاتی شهید سپهبد قاسم سلیمانی است.

شهادت هموطنان عزیزمان در این حادثه کور و ددمنشانه تروریستی را به محضر ولی عصر ارواحنا لمقدمه فدا و مقام معظم رهبری تسلیت عرض می‌نماییم و بر این وعده الهی «مکروا مکرالله و الله خیر الماکرین» پای می‌فشاریم که تا تقاص خون‌های ریخته شده دست از مبارزه نخواهیم کشید.

مهدی اخوان صباغ
مدیر کل تبلیغات اسلامی خوزستان 

1402/10/17