به همت اداره تبلیغات اسلامی انجام شد؛

برگزاری هفتمین کرسی تلاوت و تدبر قرآن کریم در تویسرکان

هفتمین کرسی تلاوت و تدبر در قرآن کریم به همت اداره تبلیغات اسلامی شهرستان تویسرکان در شهر فرسفج از توابع این شهرستان برگزار شد.

برگزاری هفتمین کرسی تلاوت و تدبر قرآن کریم در تویسرکان

برگزاری هفتمین کرسی تلاوت و تدبر قرآن کریم در تویسرکانبه گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، حجت الاسلام جامه بزرگ مسئول اداره تبلیغات اسلامی شهرستان تویسرکان از برگزاری کرسی تلاوت و تدبر قرآن کریم در شهرستان خبر داد و اظهار کرد: هفتمین کرسی تلاوت قرآن کریم باحضور مسعود شریعتمداری قاری شهرستانی و حجت الاسلام سجادسهروردی امام جماعت شهر فرسفج ر در مسجد امام حسین (ع) شهر فرسفج برگزار شد.
حجت الاسلام جامه بزرگ افزود: این طرح در راستای ایجاد انس و آشنایی بیشتر جمعیت فرهیخته دانشگاهی با کلام الهی و با هدف محقق نمودن تأکیدات قرآن کریم و اهل بیت عصمت و طهارت (ع) و همچنین منویات امام راحل و حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای و تمسک به سیره عملی ایشان در استماع کلام الهی و ترویج سبک زندگی اسلامی به نگارش در آمده است.

وی در ادامه گفت: امیداست بتوان با اجرای چنین طرحی علاوه بر کسب توفیقات فردی فرهیختگان، گامی در افزایش خدمات ایشان پس از اکتساب اخلاق حمیده قرآنی برداشت.

مدیر اداره تبلیغات اسلامی شهرستان اهداف و ضرورت اجرای طرح اشاره داشت و گفت: معطر نمودن فضای دانشگاه‌ها به عطر تلاوت قرآن، به منظور ایجاد انس عمومی با قرآن کریم، تقویت اندیشه‌ها و باور‌ها در سبک زندگی از منظر قرآن و بهره‌گیری از فرصت فضای معنوی این کرسی‌ها در آموزش و ترویج فرهنگ قرآنی در جامعه از جمله این موارد است.

حجت الاسلام سبحان جامه بزرگ بیان کرد: طرح کرسی‌های تلاوت و تدبر در قرآن کریم، در راستای گسترش فرهنگ استماع و تدبر در قرآن کریم، ترویج و توسعه برنامه‌های قرآنی در مساجد با هدف ایجاد پایگاه‌های قرآنی، افزایش انگیزه و ارتقاء سطح مهارت قاریان شهرستانی با دعوت از قاریان گمنام و بومی شهرستانی برای تلاوت به اجرا درآمده است.

1402/10/19