نشر صاد | فلاح هاشمی:

کتاب «آنتی ویروس» قابلیت تبدیل به سریال تلویزیونی دارد

مدیر نشر صاد درباره کتاب «آنتی ویروس» گفت: این کتاب با توجه به ظرفیت داستانی، شخصیت پردازی و هیجانی که در متن خود دارد، قابلیت تبدیل شدن به سریال تلویزیونی و جذب مخاطبان جوان را دارد.

به گزارش روابط‌ عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، میرشمس‌الدین فلاح هاشمی، مدیرعامل انتشارات صاد گفت: نویسنده علاوه بر جوان و نوقلم بودن موفق شده است تا این داستان را از زوایای مختلفی بررسی کند. با توجه به علاقه و گرایش نسل امروز به فضای مجازی، این گونه موضوعات برای آن‌ها جذاب است.

فلاح هاشمی افزود: نویسنده موفق به پردازش کامل و منحصر به خود شده که در نوع خود یک موضوع جدید و کامل است و سعی کرده تا فضای مجازی و نوآوری را با فرهنگ ایرانی در قالب داستان ادغام کند، ادغام فناوری با فرهنگ و میراث ایرانیان است.

وی درباره شخصیت اصلی و موضوع کتاب «آنتی ویروس» گفت: کاوه نام شخصیت اصلی و راوی داستان است که پس از استخدام در شرکتی مرتبط با فضای مجازی، یک سری حوادث به وجود می‌آید، اما بعدا مشخص می‌شود که صهیونیست‌ها با این شرکت در ارتباط بوده و مسائلی که در ادامه داستان رخ می‌دهد برای مخاطبان جذاب و هیجان انگیز است.

مدیر نشر صاد گفت: هدف این انتشارات از چاپ و نشر کتب نویسندگان جوان و نوقلم، حمایت از نویسندگانی است که ایده‌های جدید خود را مطرح می‌کنند و بعد از راهنمایی و مشاوره استادان به آن‌ها، داستان‌های آن‌ها را دریافت، ویراستاری و چاپ خواهیم کرد و در صورت لزوم برای افرادی که نیاز به آموزش بیشتری دارند، کلاس‌های نویسندگی و داستان نویسی برگزار خواهد شد تا آثار مطلوبی به بازار کتاب ارائه بدهند.

کتاب «آنتی ویروس» در انتشارات صاد و به قلم فاطمه طالبی در بیست و یک فصل منتشر شده است.

منبع: صدا و سیما

1402/10/20