حجت الاسلام جامه بزرگ خبر داد:

اعتکاف دانش آموزان تویسرکانی در ۸ مسجد این شهرستان برگزار می‌شود

مسئول اداره تبلیغات شهرستان تویسرکان گفت: اعتکاف دانش آموزان تویسرکانی در ۸ مسجد شهرستان با حمایت اداره تبلیغات اسلامی و مشارکت اداره آموزش و پرورش انجام می‌شود.

اعتکاف دانش آموزان تویسرکانی در ۸ مسجد این شهرستان برگزار می‌شود

اعتکاف دانش آموزان تویسرکانی در ۸ مسجد این شهرستان برگزار می‌شود

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، حجت‌الاسلام سبحان جامه بزرگ، مسئول اداره تبلیغات اسلامی این شهرستان گفت: اعتکاف دانش آموزان تویسرکانی در ۸ مسجد شهرستان با حمایت اداره تبلیغات اسلامی و مشارکت اداره آموزش و پرورش و به همت ستاد اعتکاف و در شهر تویسرکان به همت هیئت ثارالله (ع) هیئت امنای مساجد شهر تویسرکان در مسجد امام حسن عسکری (ع) برای دختران و مسجد امام سجاد علیه السلام این شهر برگزار می‌شود.

وی درباب اهمیت اعتکاف دانش آموزی اظهار کرد: باید تلاش کنیم اعتکاف دانش آموزی به عنوان یک حرکت تربیتی قلمداد شود و دانش آموزان از این برنامه تربیتی به نحو احسن استفاده کنند.

مسئول اداره تبلیغات اسلامی این شهرستان ادامه داد: آئین اعتکاف دانش‌آموزی امسال همزمان با سراسر کشور در روز‌های پنجم تا هفتم بهمن‌ماه مصادف با ایام البیض ماه رجب المرجب برگزار می‌شود.

وی ابراز داشت: مراسم اعتکاف امسال با عنوان «بینهایت عاشقی» نام‌گذاری شده است که با تکیه بر همین نام، توانمندسازی دانش‌آموزان در حوزه‌های عقیدتی و با محوریت خودشناسی در این ایام را برای دانش‌آموزان پیگیری خواهیم کرد.

جامه بزرگ اعتکاف دانش‌آموزی را فرصتی مغتنمی جهت خود سازی، خودباوری و تزکیه نفس دانش‌آموزان و ارتباط مؤثر  و اثربخش مربیان و مبلغان دینی با دانش‌آموزان دانست و افزود: اعتکاف امسال به‌صورت مربی محور برگزار خواهد شد و مربیان، دانش‌آموزان را تا اتمام این مراسم همراهی خواهند کرد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: دانش‌آموزان علاقه‌مند به شرکت در مراسم اعتکاف، پیش از آغاز این مراسم معنوی می‌توانند به‌صورت حضوری به دبیرخانه ستاد مردمی اعتکاف شهرستان واقع در مسجد امام سجاد علیه‌السلام و یا به فروشگاه حقیقت واقع میدان امام خمینی ره مراجعه و  نسبت به ثبت‌نام اقدام نمایند.

مسئول اداره تبلیغات اسلامی تویسرکان با بیان اینکه پیش بینی می‌شود در مراسم اعتکاف امسال بیش از ۳۰۰ دانش آموز شرکت نمایند افزود: در ۶ نقطه از شهرستان نیز مراسم معنوی اعتکاف دانش آموزی به صورت مشترک با بزرگسالان برگزار خواهد شد.

1402/10/27