با همت سازمان تبلیغات اسلامی انجام شد؛

برگزاری هشتمین کرسی تلاوت و تدبر قرآن کریم در روستای اشترمل

هشتمین کرسی تلاوت و تدبر در قرآن کریم به همت اداره تبلیغات اسلامی شهرستان تویسرکان در روستای اشترمل از توابع این شهرستان برگزار شد.

برگزاری هشتمین کرسی تلاوت و تدبر قرآن کریم در روستای اشترمل

برگزاری هشتمین کرسی تلاوت و تدبر قرآن کریم در روستای اشترمل

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، حسین اسکندری مسئول برگزاری کرسی‌های تلاوت در این شهرستان اظهار کرد: هشتمین کرسی تلاوت قرآن کریم باحضور صادق سوری و سید حمید شیخ الاسلامی قاریان شهرستانی و حجت الاسلام والمسلمین سعید ترکاشوند روز دوشنبه ۲۵ دیماه ۱۴۰۲ همزمان با نماز مغرب و عشاء در مسجدفاطمه الزهرا (س) روستای اشترمل برگزار شد.

وی با تبیین رویکرد جدید سازمان تبلیغات اسلامی در توسعه فعالیت‌های قرآنی در سطح کشور افزودند: این کرسی تلاوت و تدبر در قرآن کریم به همت اداره تبلیغات اسلامی شهرستان و هیئت امنای مساجد برای تحقق کلان راهبرد ابلاغی از سوی مقام معظم رهبری در خصوص گسترش مفاهیم قرآنی با محوریت مساجد برگزار شد.

حسین اسکندری ایجاد انس عمومی با قرآن کریم و ترویج فرهنگ قرآن‌خوانی و استماع قرائت قرآن کریم را از دیگر اهداف برگزاری کرسی‌های تلاوت قرآن کریم دانست و تصریح‌کرد: برگزاری اینگونه برنامه‌ها موجب آرامش روحی فرد شده و آشنایی افراد جامعه به ویژه جوانان با مفاهیم و آموزه‌های این کتاب عظیم ضامن سلامت جامعه است.

همچنین مسئول برگزاری کرسی‌های تلاوت با اشاره به اهداف برگزاری این کرسی گفت: طرح کرسی‌های تلاوت و تدبر در قرآن کریم، ترویج فرهنگ قران آموزی، تشویق مردم به قرآن خوانی و رونق دادن به مساجد از اهداف این طرح می‌باشد.

1402/10/27