جهاد تبیین زمینه برگزاری انتخابات

نشست انتخاباتی ائمه جماعات و روحانیون شهرستان بهار

مجتبی فیض الهی فرماندار شهرستان بهار در نشست با شب تبلیغ شهرستان گفت: همه ما مکلف و موظف هستیم ضمن اطلاع رسانی و آگاهی بخشی، با جهاد تبیین زمینه‌های برگزاری انتخاباتی پرشور را رقم بزنیم.

نشست انتخاباتی ائمه جماعات و روحانیون شهرستان بهار

نشست انتخاباتی ائمه جماعات و روحانیون شهرستان بهار

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، دکتر مجتبی فیض الهی فرماندار شهرستان بهار در نشست با ائمه جماعات مساجد این شهرستان با اشاره به پیش روی بودن انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی در خصوص شرکت مردم در انتخابات، گفت: تشکیل قرارگاه ایران قوی مشارکت قوی برای ایجاد شور انتخاباتی در نقاط مختلف شهرستان یکی از برنامه های ستاد انتخابات مستقر در فرمانداری است که با مشارکت همه ادارات دولتی و غیر دولتی و تشکلهای مردم نهاد در حال اجرایی کردن برنامه ها در راستای جلب مشارکت حداکثری اقشار مختلف در انتخابات است.  
فرماندار شهرستان بهار اضافه کرد: یکی از برنامه‌های قرارگاه نشست با اقشار تأثیرگذار جامعه بویژه روحانیون عزیز مناطق مختلف شهرستان با رویکرد ایجاد شور و شعور انتخاباتی برای مشارکت حداکثری است. 
 
فیض الهی ضمن تشکر و قدردانی از زحمات ارزشمند روحانیون در سطح شهرستان اظهار داشت: تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی در بین مردم با ایجاد امید آفرینی می تواند شور انتخاباتی را بیشتر کند. 
 فرماندار شهرستان بهار خاطرنشان کرد: با توجه به رهنمودهای مقام معظم رهبری وظیفه هر کدام از افراد جامعه است که در انتخابات شرکت کند و دیگران را تشویق و ترغیب نماید، منکر مشکلات اقتصادی و فرهنگی و اجتماعی در جامعه نیستیم ولی هر یک از ما در خصوص دفاع از انقلاب وظیفه ای داریم که باید به درستی و بهترین نحو مطلوب انجام بدهیم. 
 فرماندار شهرستان بهار گفت: مهمترین رویکرد شهرستان در برگزاری انتخابات پیشرو رعایت چهار اصل مهم مورد تاکید مقام معظم رهبری مبنی بر امنیت، سلامت، مشارکت و رقابت است.
دکتر مجتبی فیض اللهی تصریح کرد: فرایند انتخابات نیازمندبرنامه‌ریزی‌های متعددی است که بایستی به درستی و در چارچوب قانون رقم بخورد تا شاهد انتخابات باشکوهی باشیم و برگ زرین دیگری بر افتخارات نظام جمهوری اسلامی که نظامی مردم سالار دینی است افزوده شود. 
وی در ادامه خاطر نشان کرد : همه ما مکلف و موظف هستیم ضمن اطلاع رسانی و آگاهی بخشی ،با جهاد تبیین زمینه‌های برگزاری انتخاباتی پرشور را رقم بزنیم. 
در پایان این نشست حاضرین به بیان برخی نظرات و پیشنهادات در جهت حضور حداکثری مردم عزیز در پای صندوق های رای پرداختند.

1402/10/27