تبلیغ و اطلاع رسانی دینی:
تبلیغات اسلامی سرآمد در گسترش حقايق اسلام ناب محمدی
به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، سازمان تبلیغات اسلامی سازمانی است منعطف و چابك، تعامل پذير و مشاركت جو كه با مديريت هوشمندانه ي محيط خود، تمامي ظرفيت هاي تبليغي كشور را در راستاي تعميق معرفت و بصيرت ديني و گسترش حقايق اسلام ناب محمدي (صلوات ا... عليه و آله و سلم) و ارزش هاي انقلاب اسلامي بسيج كرده است
در سايه چشم انداز بيست ساله ی نظام
با اتكال بر قدرت لايزال الهي و در پرتو ايمان و عزم برنامه ريزي شده ي خدمتگزاران عرصه تبليغ دين و در مسير تحقق آرمان هاي امام راحل(رحمت ا... عليه) و رهبر معظم انقلاب (مد ظله العالي ) سازمان تبليغات اسلامي به عنوان يك نهاد عمومي غير دولتي وابسته به رهبري در سايه ي چشم انداز بيست ساله ي نظام :
سازماني است منعطف و چابك –تعامل پذير و مشاركت جو كه با مديريت هوشمندانه ي محيط خود –تمامي ظرفيت هاي تبليغي كشور را در راستاي تعميق معرفت و بصيرت ديني و گسترش حقايق اسلام ناب محمدي (صلوات ا... عليه و آله و سلم) و ارزش هاي انقلاب اسلامي بسيج كرده است به طوري كه سرمايه هاي انساني و بايسته ي آن به علت نقش موثر سازمان در اقتدار فرهنگي نظام و حمايت و تكريم عميق ووسيع مردمي به خود مي بالند و ارتقاي ايمان و معرفت ديني امت اسلامي را سرمايه ي خود در تقرب به خداي سبحان مي دانند.
سازمان تبليغات اسلامي در افق اين چشم انداز چنين ويژگي هايي خواهد داشت:
-سازماني پويا، بالنده، نوآور و به دور از كميت های متراكم و فارغ از تصدی گری
-متعامل با نهادها و دستگاههاي فرهنگی، حوزه هاي علميه /نخبگان عرصه ي دين، روحانيت معظم، كانون ها و تشكلهای دين، قرآنی مردمی و ديگر اقشار تاثير گذار جامعه.
-توانا در مديريت محيط تعاملي خود جهت انسجام فعاليت هاي تبليغ دين.
-بهر ه مند از سامانه هاي مطالعاتي و تحقيقاتي در زمينه های جريان شناسی /مخاطب شناسی و نياز شناسی جامعه.
-برخوردار از محبوبيت و مقبوليت مردمي
-بهره مند از شيوه هاي علمي و فناوري هاي نوين
-توانا در بكارگيري هنر متعهد و نشر مكتوب
1404/07/22