تبلیغ و اطلاع رسانی دینی:

چشم انداز سازمان تبلیغات اسلامی

تبلیغات اسلامی سرآمد در گسترش حقايق اسلام ناب محمدی

چشم انداز سازمان تبلیغات اسلامی

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، سازمان تبلیغات اسلامی سازمانی است منعطف و چابك، تعامل پذير و مشاركت جو كه با مديريت هوشمندانه ي محيط خود، تمامي ظرفيت هاي تبليغي كشور را در راستاي تعميق معرفت و بصيرت ديني و گسترش حقايق اسلام ناب محمدي (صلوات ا... عليه و آله و سلم) و ارزش هاي انقلاب اسلامي بسيج كرده است

در سايه چشم انداز بيست ساله ی نظام

 با اتكال بر قدرت لايزال الهي و در پرتو ايمان و عزم برنامه ريزي شده ي خدمتگزاران عرصه تبليغ دين و در مسير تحقق آرمان هاي امام راحل(رحمت ا... عليه) و رهبر معظم انقلاب (مد ظله العالي ) سازمان تبليغات اسلامي به عنوان يك نهاد عمومي غير دولتي وابسته به رهبري در سايه ي چشم انداز بيست ساله ي نظام :

سازماني است منعطف و چابك –تعامل پذير و مشاركت جو كه با مديريت هوشمندانه ي محيط خود –تمامي ظرفيت هاي تبليغي كشور را در راستاي تعميق معرفت و بصيرت ديني و گسترش حقايق اسلام ناب محمدي (صلوات ا... عليه و آله و سلم) و ارزش هاي انقلاب اسلامي بسيج كرده است به طوري كه سرمايه هاي انساني و بايسته ي آن به علت نقش موثر سازمان در اقتدار فرهنگي نظام و حمايت و تكريم عميق ووسيع مردمي به خود مي بالند و ارتقاي ايمان و معرفت ديني امت اسلامي را سرمايه ي خود در تقرب به خداي سبحان مي دانند.

سازمان تبليغات اسلامي در افق اين چشم انداز چنين ويژگي هايي خواهد داشت:

-سازماني پويا، بالنده، نوآور و به دور از كميت های متراكم و فارغ از تصدی  گری

-متعامل با نهادها و دستگاههاي فرهنگی، حوزه هاي علميه /نخبگان عرصه ي دين، روحانيت معظم، كانون ها و تشكلهای دين، قرآنی مردمی و ديگر اقشار تاثير گذار جامعه.

-توانا در مديريت محيط تعاملي خود جهت انسجام فعاليت  هاي تبليغ دين.

-بهر ه مند از سامانه هاي مطالعاتي و تحقيقاتي در زمينه های جريان شناسی /مخاطب شناسی و نياز شناسی جامعه.

-برخوردار از محبوبيت و مقبوليت مردمي

 -بهره مند از شيوه هاي علمي و فناوري هاي نوين

 -توانا در بكارگيري هنر متعهد و نشر مكتوب

1404/07/22