کد خبر: ۱۰۰۰۷
رییس تبلیغات اسلامی قشم:

 مدارس صدرا با هدف کادرسازی برای جامعه اسلامی در قشم راه‌اندازی می‌شوند

رییس تبلیغات اسلامی قشم، هدف از تأسیس مدارس صدرا، تربیت نیرو و کادرسازی برای جامعه اسلامی عنوان کرد.
۳۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۲

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، حجت‌الاسلام غلامعلی کاظمی رییس تبلیغات اسلامی قشم همچنین در نشستی با رنجبر رئیس آموزش و پرورش این شهرستان به بررسی ایجاد مدارس صدرا و همکاری دو نهاد جهت راه‌اندازی این مدارس و همچنین ثبت نام اردو‌های یاوران امین پرداختند.
حجت‌الاسلام  کاظمی در این دیدار، هدف از تأسیس مدارس صدرا، تربیت نیرو و کادرسازی برای جامعه اسلامی عنوان کرد و گفت: مهم‌ترین هدف فعالیت این مدارس، آموزش همراه با تربیت دینی دانش آموزان است.
وی در ادامه افزود: نوجوانان و جوانان در محیط تربیتی منطبق با آموزه‌های دینی، با استفاده از روش‌های آموزشی و تربیتی، آینده‌ای روشن برای جامعه فراهم می‌سازند.
رییس تبلیغات اسلامی قشم تاکید کرد: نگاه نخبه پروری در مدارس علوم و معارف اسلامی سبب شده است که فارغ التحصیلان این رشته از حیث علمی و تربیتی به‌عنوان نیرو‌های تاثیرگذار در جامعه بوده و شرایط علمی فارغ التحصیلان این رشته، زمینه‌ای است که بتوانند در نهاد‌ها و مراکز دولتی یا خصوصی و پژوهشکده‌ها جذب شوند.
رییس تبلیغات اسلامی قشم همچنین گفت: موسسات قرآنی نقش بسزایی در فرهنگ سازی قرآن در جامعه دارند و می‌توانند با استفاده از ابزار هنر برای ترویج و توسعه فرهنگ قرآنی تلاش کنند.
در دیدار حجت‌الاسلام والمسلمین غلامعلی کاظمی رییس تبلیغات اسلامی شهرستان قشم و مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد قشم بر تعاملات بیشتر در راستای سازماندهی و هرچه بهتر شدن عملکرد موسسات و خانه‌های قرآنی تاکید شد.
استفاده از ظرفیت‌های هر دو نهاد برای ترویج فرهنگ قرآنی از دیگر مواردی بود که در این دیدار مورد تاکید قرار گرفت.
در این دیدار همچنین طرفین، بر تعامل و همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد قشم با اداره تبلیغات اسلامی شهرستان قشم درخصوص موسسات و خانه‌های قرآنی تاکید کردند.
حجت‌الاسلام  کاظمی گفت: موسسات قرآنی نقش بسزایی در فرهنگ سازی قرآن در جامعه دارند و می‌توانند با استفاده از ابزار هنر برای ترویج و توسعه فرهنگ قرآنی تلاش کنند.
همچنین جلسه هماهنگی و همفکری درخصوص برنامه‌های عید قربان و غدیرخم در شهرستان قشم برگزار شد و حجت الاسلام کاظمی رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان قشم و راموز معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری منطقه آزاد قشم بر تعاملاتی جهت هرچه بهتر برگزار شدن برنامه‌های دهه ولایت تاکید کردند.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار