کد خبر: ۱۰۰۷۲

تجدید میثاق با شهداو حرکت در مسیر انقلاب راهی برای رسیدن به تمدن نوین اسلامی

سرپرست اداره کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی بمناسبت آغاز هفته تبلیغ با خانواده شهید غلامرضا پور ملایری دیدار وگفتگو کرد و امنیت کشور را مرهون خون شهدا دانست.
۰۱ تير ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۲

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی، حجت الاسلام جواد فراهانی بمناسبت آغاز هفته تبلیغ در دیدار با خانواده شهید غلامرضا پور ملایری، اظهار کرد: حرکت در مسیر انقلاب و تجدید میثاق با شهدای عزیز، راهی برای ترویج و توسعه مطلوب ارزش های اسلامی و هویت بخشی به آرمان های انقلاب برای رسیدن به تمدن نوین اسلامی است.

در این دیدار صمیمانه حجت الاسلام فراهانی با یاد کردن از ایثارگری‌ها و جانفشانی‌های شهدا و جانبازان به این حقیقت که امنیت امروز کشور مدیون ایثار و از جان گذشتگی شهیدان و جانبازان است اشاره کرد و گفت: صبر و استقامت خانواده های سرافراز شهدا، موجب استمرار فرهنگ ایثار و شهادت را در جامعه می‌باشد.

وی خانواده شهدا را از سرمایه های بزرگ کشور دانست و افزود: آنگونه که شهدای عزیز جان در طبق اخلاص گذاردند و خود را فدای امنیت و آرامش ما نمودند، امروز ما وظیفه داریم پرچمدار حرکت واقعی آنان باشیم و تلاش کنیم تا در مسیر تعالی و ارزش های شهدا گام برداریم.

گفتنی است شهید غلامرضا پور ملایری در سال ۶۰ به دست منافقین کوردل ترور شد و به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار