مدیر کل تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان خبر داد:

حضور ۱۶۰۰ معتکف در ۳۹ مسجد

مدیر کل تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان، گفت: در مراسم اعتکاف امسال، ۱۵۶۴ نفر از خواهران و برادران، در ۳۹ مسجد استان، معتکف شدند.
۲۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۰

 روابط عمومی تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان: حجت الاسلام منصور باقر بیک تبریزی در حاشیه بازدید از مساجد میزبان اعتکاف زاهدان و دیدار با معتکفین گفت: براساس برنامه ریزی انجام شده مقرر بود در ۴۸ مسجد سطح استان، مراسم معنوی اعتکاف برگزار شود و براین اساس بیش از دو هزار نفر از طریق سامانه و به صورت سنتی اقدام به ثبت نام  کردند.

وی ادامه داد: پس از بررسی انجام شده تعداد مساجد با توجه به قرمز شدن چند شهر استان و لغو مراسم اعتکاف در این شهر‌ها و دانشگاه ها، به ۳۹ مسجد تقلیل پیدا کرد و براساس آخرین اطلاعات جمع آوری شده، هزار و ۵۶۴ معتکف شامل ۴۴۸ مرد و هزار و ۱۱۶ زن در این مساجد به عنوان معتکف در حال عبادت هستند و براین اساس، امسال بانوان رکوردار معتکفین سیستان و بلوچستان می‌باشند.

وی خاطر نشان کرد: معتکفین براساس دستورالعمل‌های ابلاغی از سوی ستاد مقابله با کرونا و سازمان تبلیغات اسلامی، ۲۰ درصد ظرفیت جمعیتی مساجد را تشکیل داده و در بین آنان رعایت مسائل بهداشتی به طور جدی پیگیری می‌شود.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار