مدیر دارالقرآن کریم استان خبر داد:

اجرای طرح سه‌شنبه‌های قرآنی در روستاهای استان

۰۳ تير ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۷

محسن رضایی مدیر دارالقرآن کریم تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد از صدور مجوز تاسیس ۲۸۰ خانه قرآنی شهری و روستایی در استان خبر داد و گفت: تعداد خانه‌های قرآنی استان به یک هزار و ۳۲۰ خانه افزایش یافته است.

این مسئول به صدور مجوز قرآن و عترت پنج موسسه جدید اشاره و عنوان کرد: کارگاه سبک زندگی اسلامی با مشارکت دارالقرآن کریم برگزار شده است.

وی با بیان اینکه ۷۵ درصد فعالیت‌های قرآنی توسط بانوان انجام می‌شود، گفت: در همین خصوص هیات اندیشه‌ورز بانوان تشکیل شده است.

مدیر دارالقرآن کریم تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد افزود: دارالقران در راستای فعالیت‌های خود اقدام به برگزاری ۳۸ دوره تربیت معلم روخوانی و روانخوانی قرآن کریم کرده است.

رضایی با اشاره به موفقیت‌های قاریان و فعالان قرآنی استان در سطح کشور طی یکی دو سال اخیر گفت: برای اولین بار دوره قرائت سطح ۶ قرآن کریم در سطح استان برگزار شده است.

وی از برگزاری طرح سه‌شنبه‌های قرآنی در روستاهای استان خبر داد و عنوان کرد: شوراهای قرآنی در روستاها و بخش‌ها راه‌اندازی می‌شوند. این مسئول در پایان به مهمترین مشکلات خانه‌های قرآنی در سطح استان اشاره و عنوان کرد: رهن و اجاره بالا مهمترین مشکلات خانه‌های قرآنی است.

 
 
 
 
ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار