کد خبر: ۱۰۱۲۱
معاون راهبردی بنیاد هدایت:

تقویت پیوند‌های اجتماعی از محور‌های کلان سازمان تبلیغات اسلامی است

حجت الاسلام امید محلاتی گفت: تقویت پیوند‌های اجتماعی و نشر خوبی‌ها از محور‌های کلان سازمان تبلیغات اسلامی است.
۰۴ تير ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۳

به گزارش پایگاه خبری نهضت، نشست توجیهی سفیران عملیات مهرواره محله همدل با هدف بازگو شدن فعالیت ها، برنامه ها، طراحی ها، تقویت پیوند‌های اجتماعی و نشر خوبی‌ها در جریان مهرواره همدل در سالن اجتماعات  شهید سلیمانی اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان برگزار شد.
حجت الاسلام امید محلاتی در این نشست اظهار کرد: یکی از محور‌های کلانی که سازمان تبلیغات اسلامی امسال در قالب طرح‌ها و برنامه‌های مختلف دنبال می‌کند، همدلی محله و تقویت پیوند‌های اجتماعی و نشر خوبی‌ها است.

معاون راهبردی بنیاد هدایت افزود: با بررسی منابع و آیات و روایات مشاهده می‌کنیم که این تقویت پیوند‌های اجتماعی حول محور، ولی جامعه یکی از نکات راهبردی است که باید برای آن طراحی، برنامه ریزی و تلاش شود.

وی ادامه داد: مهرواره محله همدل یکی از برنامه‌های خوب سازمان تبلیغات اسلامی است که تا عید غدیر هم ادامه دارد و از استان‌های مختلف در آن شرکت کردند.

حجت الاسلام محلاتی افزود: این نشست نیز با هدف بازگو شدن فعالیت ها، برنامه‌ها و طراحی‌هایی که با هدف تقویت پیوند‌های اجتماعی و نشر خوبی‌ها در جریان مهرواره همدل برگزار شده است.

وی اظهار داشت: در ماه محرم خط محوری و کلان نیز همین مسئله است که تقویت پیوند‌های اجتماعی حول محور، ولی جامعه و نشر خوبی متناسب با این را در برنامه‌های محرم، هیئت‌های مذهبی، مساجد و کانون‌ها خواهیم داشت.

معاون راهبردی بنیاد هدایت بیان کرد: در این برنامه‌ها تلاش می‌شود تا این توطئه‌هایی که دشمنان علیه جمهوری اسلامی ایران دارند را با تقویت همین راهبرد کلان و تقویت پیوند‌های اجتماعی، یکدل شدن مردم، اجتماع قلوب، یکی شدن مردم و نشر خوبی‌ها و امیدآفرینی خنثی کنیم.
ارسال نظر