کسب رتبه نخست استان چهارمحال و بختیاری در ثبت نام سه بخش از ۴ بخش دومین مهرواره هوای نو

استان چهارمحال و بختیاری رتبه نخست ثبت نام سه بخش از ۴ بخش دومین مهرواره هوای نو را کسب کرد.
۰۴ تير ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۳

به گزارش سازمان تبلیغات اسلامی نورالله جلیل، کارشناس تشکل‌های دینی اداره کل تبلیغات اسلامی استان گفت: با آغاز ثبت نام دومین مهرواره هوای نو ویژه تشکل‌های دینی سراسر کشور استان چهارمحال و بختیاری  در سه بخش از ۴ بخش حایز رتبه اول درآمار ثبت نام شد.
وی یادآور شد: با توجه به تعداد تشکل‌ها و میزان مشارکت در استان، رتبه نخست کشوری در ثبت نام ۳ بخش نهاد هیات، تولیدات هیات و ارکان هیات به ارمغان آمد و در بخش فرا هیات رتبه چهارم از آن استان شد
کارشناس تشکل‌های دینی اداره کل تبلیغات اسلامی استان خاطرنشان کرد: امسال آمار ثبت نام هیات مذهبی و تشکل‌های دینی استان در بخش‌های مختلف مهرواره هوای نو از ۵۸۰ هیات در سال گذشته به ۸۳۴ هیات رسیده است که بیش از ۴۰ درصد رشد را نشان می‌دهد.
جلیل تصریح کرد: اطلاع رسانی مناسب، همکاری مدیران و کارشناسان شهرستان، ارتباط گیری با تشکل‌های دینی، دعوت برای ثبت نام و همکاری و هماهنگی برای انجام ثبت نام‌ها در ادارات ومراکزمشخص شده موجب افزایش مشارکت در استان برای شرکت در مهرواره هوای نو شده است.
وی هماهنگی و انسجام تشکل‌های استان در مهروراره هوای نو بعنوان بالاترین مهورواره برای تشکل‌ها در کشور را ستودنی دانست و گفت: سال گذشته هیات انصار المهدی رتبه برتر هیات‌های دانش آموزی کشور را کسب کرد و انتظار می‌رود امسال هم نام استان در بین منتخبین کشوری بدرخشد.
کارشناس تشکل‌های دینی اداره کل تبلیغات اسلامی استان با تقدیر از استقبال تشکل‌ها از برنامه‌های سازمان ابراز امیدواری کرد: برای سایر برنامه‌های مناسبتی در طول سال همچون عید غدیر و محرم و صفر هم می‌توان از این هماهنگی وهمکاری برای اجرای برنامه‌های محوری بهره برد.
گفتنی است اختتامیه دومین مهرواره هوای نو با حضور مسولان کشوری و با تجلیل از منتخبان تابستان امسال برگزار می‌شود.

 

اخبار مرتبط
ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار