کد خبر: ۱۰۱۴۴
به همت اداره کل تبلیغات اسلامی مازندران

نشست فعالان رسانه، فضای مجازی و اطلاع رسانی دینی

به همت اداره کل تبلیغات اسلامی مازندران، نشست فعالان رسانه، فضای مجازی و اطلاع رسانی دینی شهرستان‌های شرق مازندران با حضور کارشناس رسانه و جنگ ترکیبی در قائمشهر برگزار شد.
۰۶ تير ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۳

نشست فعالان رسانه ، فضای مجازی و اطلاع رسانی دینی شهرستان‌های شرق مازندران در قائمشهر برگزار شد

درابتدای این نشست ، حجت الاسلام چمانی رییس اداره تبلیغات اسلامی قائمشهر با اشاره به  اهمیت توجه به رسانه ها و بحث فضای مجازی هدف از برگزاری این نشست ها را در توانمندسازی فعالان رسانه ای و فضای مجازی و گفتمان سازی شعارها و توجه بیشتر به محتواهای رسانه ای انقلاب اسلامی در موضوعات مختلف؛ عنوان کرد .

وی توجه به تولید محتوای فاخر رسانه ای و همچنین راهکارهای مقابله با محتوای رسانه های معاند را از جمله نیازهای امروز فعالان این عرصه دانست و گفت: امروز جنگ بر سر باورها ، اعتقادات و ارزشهای دینی است و به فرمایش رهبر معظم انقلاب همه ما باید دغدغه  ورود به عرصه های مجازی و رسانه را داشته باشیم و از این ابزار برای دفاع از آرمان های انقلاب گام برداریم .

،در ادامه این نشست ، حجت الاسلام دکتر سعید عبداللهی کارشناس رسانه و جنگ ترکیبی ، تصریح کرد : معرفی الگو‌های تحریف شده اعتقادی در قالب حجاب استایل تهدید رسانه‌های معاند و بدخواهان داخلی علیه عفاف و حجاب است

این کارشناس رسانه افزود: معرفی الگو‌های تحریف شده اعتقادی در قالب حجاب استایل و کشف حجاب تهدید جدی رسانه‌های غربی و معاند و بدخواهان داخلی علیه عفاف و حجاب است.

به گفته محمد رضا فلاح نیا  مدیر روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی مازندران این نشست در غرب استان نیز  امروز بعد از ظهر در سالن همایش میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری چالوس با حضور فعالان عرصه رسانه و فضای مجازی برگزار خواهد شد.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار