چهارمحال و بختیاری مهیای برگزاری جشن های عید غدیر

دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی چهارمحال‌وبختیاری گفت: مجموعه های مردمی در برگزاری جشن های غدیر استان مشارکت می کنند
۱۱ تير ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۱

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی؛ حجت‌الاسلام والمسلمین عابدین کاظمی‌نیا، دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی استان در نشست خبری با اصحاب رسانه استان اظهار داشت: جشن های عید غدیر با مشارکت پرشور گروه های مردمی، همت بنیاد بین‌المللی غدیر استان و همکاری چندین مجموعه دولتی و مردمی در نقاط مختلف استان برگزار می شود.
وی جمعیت صد در صد شیعه چهارمحال‌وبختیاری را نشانه ای از ارادت آحاد هم‌استانی‌ها به مکتب اهل‌بیت(ع) دانست وگفت: برای ترویج محتوای غدیر می توان از مزیت شیعی بودن مردم استان بهره برد.
دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی استان تصریح کرد: جشن بزرگ میهمانی خانوادگی غدیر با شعار «تا ابد بر این عهدیم» در خیابان آیت‌الله کاشانی شهرکرد با برپایی ۲۰۰ موکب از ساعت ۱۶ روز پنجشنبه ۱۵ تیرماه کار آغاز می شود و تا ظهر روز جمعه همزمان با عید سعید غدیر با شرکت در نماز جمعه و ضیافت ناهار در مصلی شهرکرد ادامه دارد.
حجت‌الاسلام والمسلمین عابدین کاظمی‌نیا با اشاره به استقرار موکب‌ها در جهت جنوبی خیابان آیت الله کاشانی اعلام کرد: با مصوبه شورای تأمین و شورای ترافیک استان، مسیر جنوبی خیابان آیت‌الله کاشانی شهرکرد از چهارراه فارابی تا چهارراه طالقانی از ساعت ۱۴ روز ۱۵ تیرماه مسدود می شود و جهت شمالی خیابان با تدابیر نیروی انتظامی برای تردد خودروها باز است.
دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی شیفتگان و ارادتمندان اهل‌بیت(ع) و امیرالمؤمنین(ع) می توانند با ارسال عدد 1 به سامانه ۱۰۰۰۰۲۲۶۱۸۰۲ آمادگی خود را برای کمک و خدمت به موکب‌های جشن غدیر اعلام کنند 
وی خاطرنشان کرد: علاوه بر شهرکرد، جشن میهمانی غدیر در برخی شهرستان‌های دیگر از جمله لردگان، فارسان و بروجن با حضور فعال مردم و بنیاد بین‌المللی غدیر استان برنامه‌ریزی شده است و مساجد و حسینیه‌ها، هیئات مذهبی و مجموعه‌های مردمی، پارک‌ها و بوستان‌ها نیزمیزبان مردم در جشن‌های غدیر خواهند بود.
دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی چهارمحال‌وبختیاری با دعوت از مردم شریف استان برای شرکت در جشن های غدیر گفت: خیّران و علاقه‌مندان به شرکت در این طرح معنوی می‌توانند در قالب حامیان و یاوران غدیر نذورات خود را به شماره کارت ۵۸۵۹۸۳۷۰۰۵۱۸۷۵۳۵ به نام بنیاد غدیر استان واریز نمایند.

ارسال نظر