کد خبر: ۱۰۲۲

ثبت نام رویداد «چارسوی هنر» آغاز شد

رویداد «چارسوی هنر» مسابقه‌ ای با محوریت چالش‌های اساسی عرصه‌ سیاست‌گذاری است، طی دو هفته در روزهای ۱۱ تا ۱۳ اسفند (مرحله اول) و ۱۸ تا ۲۰ اسفند (مرحله دوم) به میزبانی حوزه هنری سازمان تبیلغات اسلامی برگزار می‌شود.
۳۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۱

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، ششمین دوره رویداد «تصمیم‌سازان آینده»(FDM) با عنوان «چارسوی هنر» و به میزبانی حوزه هنری انقلاب اسلامی برگزار می‌شود.

این رویداد که یک مسابقه‌ با محوریت چالش‌های اساسی عرصه‌ سیاست‌گذاری است، طی دو هفته در روزهای ۱۱ تا ۱۳ اسفند (مرحله اول) و ۱۸ تا ۲۰ اسفند (مرحله دوم) برگزار می‌شود و شرکت‌کنندگان در رویداد باید برای یکی از مسائل مطرح‌شده در قالب گروه‌های ۳ یا ۴ نفره راه‌حل‌های خود را ارائه کنند. این راه حل‌ها توسط هیات داوران رویداد ارزیابی شده و در نهایت از تیم‌های برگزیده تقدیر خواهدشد

رویداد «تصمیم‌سازان آینده» که توسط مرکز «گام» برگزار می‌شود در دوره‌های قبلی با همکاری نهادهایی همچون سازمان تبلیغات اسلامی و مرکز وکلای قوه قضائیه همراه بوده و در این دوره با حمایت حوزه هنری انقلاب اسلامی برگزار خواهدشد. سه چالش مطرح‌شده در این رویداد «سبد مصرف فرهنگی مخرب نوجوانان»، «سهم پایین بازنمایی فراتهران در آثار هنری» و «سهم اندک مضامین و سوژه‌های انقلابی در سینمای ایران» است. شرکت‌کنندگان در رویداد «تصمیم‌سازان آینده» باید برای مساله‌ای که از میان این سه چالش انتخاب می‌کنند در یک فرایند مشخص و پس از گذراندن کارگاه‌های آموزشی که در طول رویداد ارائه می‌شوند، راه‌حل‌های خود را زیر نظر مربیان و کارشناسان هر موضوع ارائه دهند.

ثبت نام رویداد «چارسوی هنر» از ۲۴ بهمن‌ماه آغاز شده و تا ۴ اسفندماه ادامه دارد. علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام می‌توانند به سایت fdm.gamcenter.ir و صفحه اینستاگرامی fdm_ir مراجعه کنند.

ثبت نام رویداد «چارسوی هنر» آغاز شد

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار