کد خبر: ۱۰۲۲۵

مشارکت فعالان فرهنگی و مردمی قم در اجرای عملیات محله همدل

نشست مسئول ستاد عملیات معاونت فرهنگی و تبلیغ سازمان تبلیغات اسلامی و مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم با سرشاخه‌ها و فعالان فرهنگی و مردمی استان با موضوع طرح محله همدل ۲ برگزار شد.
۱۱ تير ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۴

مشارکت فعالین فرهنگی و مردمی قم در اجرای عملیات محله همدلبه گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان قم، حجت‌الاسلام سعید روحانی مسئول ستاد عملیات معاونت فرهنگی و تبلیغ سازمان تبلیغات اسلامی در این نشست به اجرای عملیات محله همدل ۲ اشاره کرد و اظهار داشت: عملیات محله همدل بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری تدوین شده است. این عملیات تا عید غدیر به عنوان یک رویداد فرهنگی اجرا می‌شود و پس از آن به عنوان یک فعالیت فرهنگی در جامعه ادامه خواهد داشت.

وی افزود: در محله همدل ۱ اهالی محل با محوریت مسجد و امام، مشکلات محله را شناسایی و برای حل آن اقدام می‌کردند، اما در محله همدل ۲ علاوه بر این مهم، هر کسی هر کار خوبی که می‌تواند انجام می‌دهد؛ بنابراین این عملیات فراگیرتر از محله همدل ۱ است و به نشر خوبی‌ها توجه ویژه‌ای دارد. علاوه بر این‌ها برای نهادینه‌شدن این رفتار‌ها از ناشران خوبی‌ها تقدیر می‌شود.

حجت‌الاسلام شعبان‌زاده مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم نیز عملیات محله همدل را اقدام موثری برای احیای روابط اجتماعی دانست و تأکید کرد: در پرتو احیای ولایت طولی (ولایت مومن بر مومن) بسیاری از مسائل جامعه به دست مردم حل می‌شود.

وی از خطبا، مسئولین هیأت‌های مذهبی و تشکل‌های دینی، فعالان و نخبگان فرهنگی دعوت کرد که در راستای مطالبه رهبر معظم انقلاب، در مسیر جهاد تبیین و امیدآفرینی فعالیت کنند.

در این نشست، سرشاخه‌ها و فعالین فرهنگی و مردمی ضمن بیان جلوه‌هایی از همدلی تشکل‌های مردمی و تلاش برای حل مسائل مردم، برای مشارکت در اجرای عملیات محله همدل اعلام آمادگی کردند.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار