کد خبر: ۱۰۳۸۶
با حکم مدیر کل تبلیغات اسلامی استان زنجان؛

انتصاب حجت الاسلام ریحانی به عنوان مسئول بنیاد ملی نوجوانان استان زنجان

 حجت الاسلام ریحانی با حکم مدیر کل تبلیغات اسلامی استان زنجان به عنوان مسئول بنیاد ملی نوجوانان استان منصوب شد.
۲۰ تير ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۲



حکم انتصاب

جناب حجت الاسلام علیرضا ریحانی

نوجوانان سرمایه اصلی کشورند و پیروزی‌ها و توفیقات بی بدیل ملت ایران در عرصه‌های سیاسی، فرهنگی، علمی، تحقیقاتی و ورزشی مرهون ایمان عمیق، اراده سترگ، موقع شناسی و حضور فعال آنان است.

در دوره جدید حیات بالنده سرزمین ایران که دوران جهش‌های بزرگ در مسیر تحقق اهداف بلند و آرمانی یک ملت سرافراز است، ایجاد فرصت‌های مناسب برای بروز خلاقیت‌ها و استعداد‌های شگرف نوجوانان عزیز این مرز و بوم از طریق تمهید زمینه‌های مشارکت گسترده‌تر در اداره کشور و بهره‌گیری از فکر و اندیشه خلاق آنان اهمیتی مضاعف می‌یابد.

نظر به تعهد، تجارب، نشاط و تحرک شما مبلغ فرهیخته جنابعالی به موجب این حکم به مدت یکسال از تاریخ  فوق الذکر به عنوان مسئول بنیاد ملی نوجوانان استان زنجان منصوب می‌شوید.

امید است با همکاری و هم فکری نوجوانان مومن و متعهد استان و با استعانت از خداوند متعال در ظل عنایات حضرت ولیعصر (عج) در انجام این مهم موفق و موید باشید.
اجرکم عند الله

بنیاد ملی نوجوان زیر نظر سازمان تبلیغات اسلامی آغاز به کار کرده و یکی از گفتمان‌های مهم انقلاب اسلامی که امامین انقلاب از آن با عنوان فتح الفتوح‌ یاد می‌کنند، موضوع رشد و تربیت و تعالی نوجوان‌هاست.
از اهداف تشکیل این بنیاد راهبری و کمک به مجموعه‌هایی دانست که قصد فعالیت در حوزه نوجوانان دارند و برگزاری رویداد‌های «دهه هشتادیا»، «نوآوینی‌ها»، «راه مربی» و «دختران حاج قاسم» می‌باشد.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار