مدیرکل امور بانوان سازمان تبلیغات اسلامی، در آیین افتتاحیه دورهمی یک‌هزار نفری دختران حاج‌قاسم در شهرکرد:

همه ابعاد زندگی یک دختر در این دورهمی دیده شده است

مدیرکل امور بانوان سازمان تبلیغات اسلامی گفت:در دورهمی یک‌هزار نفری دختران حاج‌قاسم با محوریت الگوی زیست‌عفیفانه دختر مسلمان ایرانی تحت عنوان رویداد دخترخاله ها، برنامه‌هایی از رفاقت و اوقات فراغت گرفته تا مهارت‌آموزی و آشنایی با الگو‌های مهم در نظر گرفته شده است و همه ابعاد زندگی یک دختر در این برنامه دیده شده است
۲۶ تير ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۷

به گزارش  روابط عمومی سازمان تبلیغات؛ عاطفه سعیدی‌نژاد، مدیرکل امور بانوان سازمان تبلیغات اسلامی در آیین افتتاحیه دورهمی یک‌هزار نفری دختران حاج‌قاسم با محوریت الگوی زیست‌عفیفانه دختر مسلمان ایرانی تحت عنوان رویداد دخترخاله‌ها که با حضور استاندار و سایر مسولان در فرهنگسرای بزرگ شهرکرد برگزار شد اظهارداشت: ایران اسلامی برای رسیدن به سرمنزل مقصود به حرکت بانوان و به‌طور خاص دختران نسل نوجوان و جوان امیدوار است.
وی تصریح کرد: امروز دختران ما برای اثبات توانمندی خود به دنبال ایجاد فرصت هستند چراکه دختران امروز به عنوان نسل فرهیختگان، نسل حاج قاسم و پیشرفت‌های هسته‌ای و ماجرای عین‌الاسد را به چشم دیده و به اندک راضی نیستند.
مدیرکل امور بانوان سازمان تبلیغات اسلامی با تاکید بر این که دختر ایرانی حتی با ظاهری متفاوت نسبت به بانوی اسلامی همواره باعزت، با شخصیت و مستعد تربیت شده است خاطرنشان کرد: وقتی بخواهیم کار را خودمان انجام دهیم مشکل آغاز می‌شود در حالی‌که باید کار به دست دختران سپرده شود.
سعیدی‌نژاد با تأکید بر نگاه جهادی دختران حاج قاسم برای تثبیت جایگاه خود در جامعه گفت: این دختران در اوج توانایی، اسوه‌های فردا هستند و باید از فرصت زندگی درست و سعادتمندانه، فضای تفریح، اوقات فراغت و شاد زیستن بهره‌مند شوند.
وی تاکید کرد: در رویداد دخترخاله‌ها برنامه‌هایی از رفاقت و اوقات فراغت گرفته تا مهارت‌آموزی و آشنایی با الگو‌های مهم در نظر گرفته شده است و همه ابعاد زندگی یک دختر در این برنامه دیده شده است.
مدیرکل امور بانوان سازمان تبلیغات اسلامی با طرح این سوال که شادترین زن دنیا کیست ادامه داد: معرفی الگو‌هایی همچون حضرت زهرا (س) به عنوان شادترین زنان عالم خیلی خوب است و باید تبیین این الگو‌های دینی که دراین دنیا هم آرامش واقعی و معنای زندگی را درک کردند برای نسل دختران امروز در راس برنامه‌ها قرار گیرد.
سعیدی‌نژاد افزود: رؤیای امروز دختران، واقعیت فردا را می‌سازد پس دختران حاج قاسم فرماندهان میدان هستند و نباید خود را دست کم بگیرند.
وی تاکید کرد: بانوان جامعه از لحاظ کمی نیمی از جامعه، اما از حیث اثرات و برکات، تمام جامعه را تحت تأثیر قرار می‌دهند.
گفتنی است دورهمی هزار نفری دختران حاج‌قاسم با محوریت الگوی زیست‌عفیفانه دختر مسلمان ایرانی تحت عنوان رویداد دخترخاله‌ها به همت اداره کل تبلیغات اسلامی استان چهارمحال و بختیاری از ۲۴ تا ۲۶ تیرماه برگزار شد.

ارسال نظر