کد خبر: ۱۰۴۹۷
مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی عنوان کرد:

مبلغان براساس زیست بوم خود برنامه تبلیغی داشته باشند

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی گفت: مبلغان خود دارای فکر و دغدغه هستند و باید بر اساس زیست بوم خود برنامه تبلیغی داشته باشند.
۲۶ تير ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۱

 

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی، حجت الاسلام حمید رفیعی پیش از ظهر دوشنبه ۲۶ تیرماه جاری در همایش راهبران تبیین که در حرم امامزاده عباس بن موسی (ع)  برگزار شد، اظهار داشت: مبلغان خراسان شمالی خود دارای فکر و دغدغه هستند و باید بر اساس زیست بوم خود برنامه بچینند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی ادامه داد: موانع زیرساختی و تجهیزاتی باعث شده استان در برخی مسائل عقب ماندگی داشته باشد، اما ۳ هزار شهید این منطقه نشان از ولایت مداری این مردم دارد.

وی با اشاره به موضوع حکمرانی مردمی، افزود: احیای این موضوع را بسیار جدی گرفته‌ایم و معتقدیم اتصال گروه‌های مردمی به ادارات دولتی اشتباه است.

حجت الاسلام رفیعی با اشاره به ظرفیت‌های استانی، گفت: ما ۵۰ درصد سکنه روستایی داریم که یک فرصت بزرگ است و نباید اجازه داد هجرت از روستا به شهر اتفاق بیفتد و مبلغان باید به هویت زندگی روستایی توجه کنند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی گفت: این هجرت‌ها باعث شده اکنون ۲۶ نقطه حاشیه نشین داشته باشیم و هزینه‌های هنگفتی را به بار می‌آورد.

وی افزود: فعالیت با اقتضائات استانی به شرطی رقم خواهد خورد که نیرو‌های بومی پای کار بیایند.

حجت الاسلام رفیعی در پایان از توجه تبلیغات اسلامی به موضوع جوانان و بانوان خبر داد و بیان کرد: برنامه‌های خوبی برای خانواده‌ها، آموزش و پرورش و… داریم.

 

 

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار