کد خبر: ۱۰۵۰
به همت مجموعه تبیان

«همدم» متولد شد

سامانه همسان‌گزینی «همدم» از محصولات مجموعه تبیان با رعایت حریم خصوصی کاربران، جوانان آماده ازدواج را به یکدیگر معرفی می‌کند.
۰۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۸

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، سامانه همسان‌گزینی «همدم» با هدف کمک به تسهیل ازدواج جوانان راه اندازی شده است. این سامانه با گردآوری اطلاعات مربوط به افراد متقاضی و با رعایت حریم خصوصی، جوانان را برای ازدواج با یکدیگر آشنا می‌کند.

امروزه یکی از بزرگترین مشکلات برای تشکیل خانواده، فقدان معرف مناسب و مطمئن، برای آشنا کردن جوانان آماده ازدواج است، وظیفه‌ای که تا پیش از این بر عهده بزرگتر‌ها و معرفان سنتی ازدواج بود.
سامانه همسان‌گزینی همدم با دریافت مشخصاتِ افراد آماده ازدواج و جویا شدن نظر و عقیده آنان درباره ویژگی‌های فرد مطلوب و با گرفتن دو تست روانشناسی به الگوریتمی از هر فرد می‌رسد. بعد از این ، پلتفرم همدم وارد عمل می‌شود و براساس ویژگی‌های مطلوب متقاضی ، اقدام به معرفی افراد واجد شرایط می‌کند.
 اگرمتقاضی ویژگی‌های شخص معرفی‌شده را پسندید آن زمان پشتیبان‌های همدم وارد عمل می‌شوند و با همکاری و هدایت دختر خانم ،خانواده‌های متقاضیان را به هم معرفی می‌کنند.
 از ویژگی‌های مهم سامانه همدم می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:
۱. همدم فقط ویژگی ظاهری را در نظر نمی‌گیرد بلکه حوزه فرهنگی، اقتصادی، دینی و روانشناسی را هم بررسی می‌کند.
۲. همدم افراد را به هم معرفی نمی‌کند، بعد از کفویابی، این خانواده‌ها هستن که به هم معرفی می‌شوند.
۳. حفظ شان و جایگاه خانم‌ها در همدم اولویت اساسی است. این دقت در مراحل همدم و در نوع معرفی نهایی در حد توان رعایت شده است.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار