کد خبر: ۱۰۵۰۳
معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی مطرح کرد؛

انقلاب ما انقلاب اسلامی است نه انقلاب شیعی

معاون فرهنگی تبلیغی سازمان تبلیغات اسلامی کشور گفت: دشمنان و برخی از معاندان داخلی به دنبال دوقطبی سازی و ایجاد اختلاف بین مذاهب به‌ویژه بین شیعه و اهل سنت هستند تا تفرقه ایجاد کنند و باید بدانیم که انقلاب ما تنها انقلاب شیعی نیست.
۲۷ تير ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۹

انقلاب ما انقلاب اسلامی است نه انقلاب شیعی

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی، حجت‌الاسلام عزت زمانی، معاون فرهنگی و تبلیغی سازمان تبلیغات اسلامی صبح امروز در دیدار با نماینده، ولی فقیه در خراسان شمالی، اظهار داشت: برخی از به دلیل عقده داشتن و یا اینکه مسائل و مشکلاتشان حل‌نشده است، ناخودآگاه وارد بازی دشمن می‌شوند و اساساً تصویر نادرستی از وضعیت کشور و نقشه‌های دشمنان در ذهن آن‌ها نیست؛ اما آن‌ها اهل این کشور هستند و باید با تبیین‌گری به جرگه انقلاب و نظام اسلامی بپیوندند.

وی بابیان این‌که انقلاب اسلامی تنها انقلاب شیعی نیست افزود: دشمنان به همان شدت که نسبت به شیعیان بغض و کینه‌دارند؛ نسبت به اهل سنت هم دارند و به دنبال این هستند که چهره‌ای غیرواقعی از انقلاب و نظام اسلامی به جهان به‌ویژه یک میلیارد اهل تسننی که در جهان هستند، نشان بدهد.

معاون فرهنگی و تبلیغی سازمان تبلیغات اسلامی تصریح کرد: استان‌های تلفیقی در این ایام اغتشاشات آماج بسیاری از هجمه‌های دشمن در این خصوص قرار گرفتند و جز بصیرت و آگاهی و وحدت بین شیعه و اهل سنت نمی‌توانست ما را در این زمینه موفق کند.

وی بابیان این‌که وهابیت خط قرمز ماست افزود: دشمن به دنبال چسباندن وهابیت به بدنه مسلمانان است و باید مراقب باشیم و راه‌های نفوذ دشمنان را بشناسیم.

حجت الاسلام و المسلمین عزت زمانی در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: با توجه به این‌که حوزه نوجوان و جوانان حوزه بسیار مهم و کلیدی است و دشمن به دنبال ضربه زدن به این قشر است، سازمان تبلیغات اسلامی بنیاد نوجوان را شکل داده است تا در حوزه عملیات فرهنگی در مناسبت‌ها وارد عمل شوند.

وی در ادامه اظهار کرد: نقاط کلیدی و اصلی و راهبردی با توجه و بها دادن و میدان دادن شکل می‌گیرد و رویکرد اصلی ما راهبری حوزه فرهنگی کشور است و مردمی سازی و اجتماعی سازی تبلیغ و حلقه وصل شدن برای همه به‌ویژه نوجوانان است.

معاون فرهنگی و تبلیغی سازمان تبلیغات اسلامی در پایان تأکید کرد: رویکرد و تصمیم ما بر این است که در کار‌های مردمی از عنوان‌ها و آرم‌ها بگذریم تا بتوانیم در امر تبلیغ دین و اشاعه فرهنگ اسلام ناب موجی وسیع در جامعه ایجاد کنیم تا عمده مردم در کار‌ها و فعالیت‌های دینی و اسلامی بتوانند وارد عمل شوند.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار