کد خبر: ۱۰۵۱۵

افتتاحیه لیگ قرآنی آینده سازان۲

مراسم افتتاحیه لیگ قرآنی آینده سازان۲ با حضور حجت‌الاسلام عزت زمانی، معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی در محل سالن شهید سلیمانی اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان ایلام برگزار شد.
۲۸ تير ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۴

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان ایلام، معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی کشور در مراسم افتتاحیه لیگ قرآنی آینده سازان ۲ در استان ایلام با بیان اینکه اداره کل تبلیغات اسلامی ایلام با برگزاری لیگ قرآنی آینده سازان ۲ گامی بلند و موثر در جهت ترویج فعالیت‌های قرآنی برداشته است گفت: افق بلند و بزرگ برای استان خادمان سیدالشهدا (ع) بسیار مشهود است و عطر دل انگیز قرآن با حضور نوجوانان، جوانان، مادران وخانواده‌ها در این شهر معطر خواهد شد.

وی افزود: از حضور و فعالیت مسئولانی که خود را خادم قرآن می‌دانند و وقت خود را برای قرآن صرف می‌کنند بسیار تشکر می‌کنم.

معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی کشور بیان داشت: قرآن راه قوی، محکم و مستحکم را به ما نشان می‌دهد تا در مسیر زندگی از آن استفاده کنیم.

حجت الاسلام عزت زمانی اظهار داشت: قرآن راه رسیدن به بهترین زندگی مادی، معنوی و حیات طیبه و حتی اداره کشور می‌باشد.     

وی ادامه داد:از حجت الاسلام نجفی مدیر کل تبلیغات اسلامی استان ایلام جهت اقدامات و فعالیت‌های ارزشمندی که در استان انجام داده است کمال تشکر را دارم، ایشان از نعمت‌هایی هستند که خداوند به استان عطا کرده است.

وی افزود: امیدوارم با همکاری آحاد مختلف مردم و سایر نهاد‌ها در جهت ترویج و نشر فعالیت‌های قرآنی سهمی در این حرکت رو به جلو در استان داشته باشیم.

حجت الاسلام عزت زمانی اضافه کرد: ان شاءالله سازمان تبلیغات اسلامی در سال‌های آینده در حوزه قرآن فعالیت‌های محکم‌تر و مستحکم تری در سطح ملی نقش آفرینی کند و این افتخار نصیب شما شده است که شروع کننده  این کار موثر و بزرگ هستید.

وی با بیان اینکه در حفظ موضوعی و تدبر، لیگ قرآنی استان ایلام بسیار درخشان عمل نموده و الگویی برای سایر مناطق کشور است افزود: 

خداوند را شاکر هستیم که نعمت بزرگی به نام قرآن و عترت نبی اکرم (ص) به عنوان دو نعمت در اختیار ما قرار داده است و قدم به قدم تلاش داریم که قرآن بیشتر در زندگی ما جاری و ساری شود و دنیا و هم آخرت ما آبادتر شود.  

لازم به ذکر است این دوره از مسابقات لیگ قرآنی آینده سازان، از چهاردهم لغایت بیست و دوم مردادماه در مرحله شهرستانی برگزار خواهد شد و تیم‌های برتر شهرستان‌ها به مرحله استانی معرفی خواهند شد.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار