همزمان با سراسر کشور و ۴۵ کشور دنیا صورت می‌گیرد:

اجتماع بزرگ مادران و شیرخوارگان عاشورایی

نماینده مجمع شیرخوارگان کشور در چهارمحال و بختیاری گفت: اجتماع بزرگ مادران و شیرخوارگان عاشورایی و آیین بزرگداشت مقام حضرت علی اصغر (ع) ۳۰ تیرماه همزمان با سراسر کشور و ۴۵ کشور دنیا در استان برگزار می‌شود
۲۸ تير ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۲

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی؛ طهماسب سلیمی، نماینده مجمع شیرخوارگان کشور در چهارمحال و بختیاری و مسئول هیئت یازهرا (س) شهرکرد اظهارداشت: همایش شیرخوارگان حسینی همزمان با اولین جمعه محرم‌الحرام از ساعت ۸:۳۰ صبح جمعه ۳۰ تیرماه در ۴۰ مصلی از ۹ شهرستان استان همزمان با سراسر کشور و ۴۵ کشور دنیا در استان برگزار می‌شود.
وی با اشاره به سابقه ۱۰ ساله برگزاری این محفل باشکوه در استان گفت: در این مراسم مادران و نوزادان برای گرامیداشت شخصیت حضرت علی اصغر (ع) کوچکترین شهید کربلا، رساندن پیام مظلومیت امام حسین (ع) و یارانش به جهانیان و آشنایی با نهضت عاشورا در مصلی‌ها وحسینیه‌ها و برخی از مساجد و تکایای استان حضور می‌یابند.
نماینده مجمع شیرخوارگان کشور با تاکید بر انتشار گسترده تبلیغات برنامه، چاپ بنر، هماهنگی با سخنران، مداح و ...  افزود: برنامه‌های متنوع فرهنگی، مذهبی از جمله قرائت نذر نامه و مداحی ویژه شیرخوارگان حسینی در نقاط مختلف استان اجرایی می‌شود و در شهرکرد مرکز استان هم سخنرانی حجت‌الاسلام همتیان، استاد حوزه علمیه قم پیش بینی شده است.
مسئول هیئت یازهرا (س) شهرکرد خاطرنشان کرد: امسال با فعالیت کارگاه‌های دوخت لباس شیرخوارگان، در مجموع ۶ هزار دست لباس تهیه شده است که به همراه اقلامی نظیر سربند، پرچم و ... برای توزیع رایگان در بین عزاداران حسینی در اختیار نمایندگان همایش شیرخوارگان حسینی در سراسر استان قرار گرفته است.  
به گفته‌ی طهماسب سلیمی مصلی امام خمینی (ره) شهرکرد، مصلی اولی‌الامر (ع) لردگان، مصلی نماز جمعه بروجن، مهدیه شهدا و حسینیه بیت‌الزهرا (س) فارسان، سالن اجتماعات و حسینیه ابوالفضل (ع) کیار، حسینیه شهدای اردل، حسینیه محمد رسول‌الله (ص) کوهرنگ، حسینیه چهارده معصوم (ع) بن و حسینیه ارشاد سامان صحنه برپایی همایش شیرخوارگان حسینی در مراکز شهرستان‌ها خواهند بود.

ارسال نظر