کد خبر: ۱۰۶۲۶

محکومیت قرآن سوزی در هیئت‌های عزاداری خوزستان+تصاویر

هیئت‌های عزاداری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) سوزاندن قرآن در کشور سوئد را محکوم کردند.
۰۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۳

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، در پی هتک حرمت به ساحت قرآن کریم و سوزاندن کتاب آسمانی مسلمین در کشور سوئد، مسلمانان سراسر جهان این اقدام بی‌شرمانه را به شدت محکوم کردند.

در استان خوزستان نیز اقشار مختلف مردم با حضور در تجمعات و راهپیمایی‌هایی، آتش زدن کلام‌الله مجید در کشور سوئد را محکوم کردند و خواستار برخورد با این کشور شدند.

هیئت‌های عزاداری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) نیز در سراسر استان خوزستان هتک حرمت به ساحت قرآن کریم را محکوم و از اجرا کنندگان این اقدام بی‌شرمانه اعلام انزجار کردند.

در همین ارتباط هیئت محبان فاطمه زهرا (س) شهرستان اهواز که در مسجد گلزار شهدای اهواز در جوار قطعه شهدای مدافع حرم در دهه اول محرم آیین سوگواری برای شهدای کربلا برگزار می‌کند محفل خود را به مصحف شریف قرآن کریم مزین کرد.

مسئولان و برگزار کنندگان برنامه‌های هیئت فداییان امام حسین علیه السلام اهواز یک جلد کلام الله مجید را در مقابل درب ورودی بیت الحسن قرار دادند که شرکت کنندگان زیر سایه کلام خدا در مجلس عزای سیدالشهدا (ع) حاضر شوند.

علاوه بر آن اشعار و نوحه‌هایی نیز در محکومیت قرآن سوزی توسط مداحان هیئتی در اهواز قرائت شد کلام الله مجید نیز در مقابل دیدگان عزاداران حسینی در جایگاه برگزاری مجلس قرار گرفت.

در نقاط دیگر اهواز نیز قرآن سوزی و هتک حرمت به ساحت مقدس این کتاب آسمانی در هیئت‌های عزاداری حضرت امام حسین (ع) توسط همشهریان شهید بیژن ماسوریان، شهید خالد ماموسیان و شهید بهزاد جلیلی محکوم شد.

اخبار مرتبط
ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار