کد خبر: ۱۰۶۸۵

ثبت روضه‌های خانگی اردبیل در سامانه/ محتوابخشی به برنامه‌ها در اولویت است

کارشناس فرهنگی بانوان تبلیغات اسلامی اردبیل از ثبت روضه‌های خانگی در سامانه پرس لاین خبر داد و گفت: محتوا بخشی و تبیین گری در برنامه‌ها مورد تاکید است.
۰۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۲

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، سارا حقی در گفتگو با خبرنگار تبلیغات اسلامی اردبیل در سخنانی اظهار کرد: «خانه مادری» رویکرد کلی حوزه بانوان است که از بانوان کشورمان دعوت کند در فضای خانواده، خاندان و محله بتوانند از ظرفیت فطری خود برای تبیین و کنشگری بهره بگیرند.

وی به آغاز ثبت روضه‌های خانگی در سامانه پرس لاین اشاره کرافزود: این طرح با هدف ایجاد حداقل ۵۰۰ روضه خانگی در هر استان و استفاده از ظرفیت خاندان یار،  رصد، پایش و جهت دهی روضه‌های خانگی،  روایت‌گری از روضه خانگی، توسط نیرو‌های مردمی مانند ستاد نهضت پیشرفت بانوان، حرف آورد و... (راویان روضه‌های خانگی) اجرا می‌شود.

کارشناس فرهنگی بانوان تبلیغات اسلامی اردبیل افزود: برنامه اجرایی مورد نظر برای پررونق کردن روضه‌های خانگی و خاندانی با محوریت خانه مادری و دعوت به نشر خوبی‌ها در قالب عملیات محرم و صفر می‌باشد که آموزش‌های مهارتی و توانمندسازی در مدرسه تبیین به مخاطبین ارائه می‌شود.

حقی افزود: بانوان می‌توانند روضه‌های خانگی خود را با مراجعه به آدرس اینترنتی https://survey.porsline.ir/s/AuBR۸t۴n  ثبت کنند.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار