کد خبر: ۱۰۷۳۵
انتشار يك كتاب صوتی ديگر از سماوا، با صدای فضه سادات حسینی

«ساجی» شنيدنی شد

کتاب «ساجی» نوشته بهناز ضرابی‌زاده با صدای فضه سادات حسینی توسط موسسه سماوا صوتی و راهی بازار نشر شد.
۰۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۰

کتاب صوتی «ساجی» با صدای فضه سادات حسینیبه گزارش روابط‌عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، ساجی آخرین اثر سماوا ناشر کتاب‌های صوتی است که به تازگی با صدای فضه سادات حسینی وارد بازار کتاب شده است. ساجی سال ۱۳۹۸ توسط انتشارات سوره مهر چاپ و هم‌اکنون به چاپ ششم رسیده است.

کتاب شرح خاطرات نسرین باقرزاده همسر سردار شهید بهمن باقرزاده، روایت‌گر جنگ تحمیلی با نگاهی انسان‌دوستانه است. کتاب از سال‌های کودکی نسرین باقرزاده در خرمشهر شروع شده و تا زمان جنگ در این شهر ادامه پیدا می‌کند. روز‌هایی که زنان شهر را ترک می‌کنند، ولی مرد‌ها در خرمشهر مانده و از این شهر حفاظت می‌کنند، راوی این خاطرات در خرمشهر می‌ماند و در کنار همسرش برای انجام ماموریت‌های نظامی به شهر‌های گوناگون همچون قم، ماهشهر و آبادان رفته و مدتی را در این شهر‌ها زندگی می‌کند.

وی روز‌ها و شرایط سختی را می‌گذراند و در سال‌های پایانی جنگ دوباره به خوزستان باز می‌گردد تا اینکه در ۲۹ فروردین ۱۳۶۷ همسرش سردار باقرزاده به شهادت می‌رسد.

از نکات جالب نسخه صوتی «ساجی» این است که خوانش شعر‌های کتاب را نسرین باقرزاده همسر شهید باقرزاده بر عهده داشته است.
نسخه صوتی «ساجی» به مدت ۱۲ ساعت و ۳۳ دقیقه و به قیمت ۵۰۰۰۰ تومان در نرم افزار‌های کاربردی فیدیبو و کتابراه در دسترس علاقمندان قرار دارد.

اخبار مرتبط
ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار