کد خبر: ۱۰۷۶۲
ماهنامه سازمان تبلیغات اسلامی ویژه خرداد و تیر ۱۴۰۲ در دسترس علاقمندان؛

جدیدترین شماره نشریه «نهضت» منتشر شد

شماره جدید نشریه «نهضت» با مطالبی خواندنی از مهمونی ۱۰ کیلومتری غدیر، رویداد ملی نهضت، نمایشگاه کتاب، مهرواره بانوی فرهنگ و ده‌ها موضوع دیگر منتشر شد.
۱۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۳

جدیدترین شماره نشریه «نهضت» منتشر شدبه گزارش روابط‌عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، چهاردهمین شماره ماهنامه فرهنگی و هنری نهضت، ویژه خرداد و تیر ۱۴۰۲ منتشر شد.

در چهاردهمین شماره ماهنامه سازمان تبلیغات اسلامی «نهضت»، ضمن گزارشی خواندنی از بزرگترین جشن «غدیر» در تاریخ، گفت‌وگو و روایت‌هایی از كارشناسان و چهره‌هاي سرشناس در حوزه‌هاي مختلف آمده است.

جدیدترین شماره ماهنامه نهضت در چهار بخش مختلف «هنر روایت»، «هنر زندگی»، «هنر تبلیغ» و «پرونده ویژه» با موضوع‌های اجتماعی و هنری تنظیم شده است.

«عشق باریده بود» پرونده‌ای ویژه درباره جشن «غدیر» است، روزی که تمام ایران شاد بود. در این پرونده ویژه با تیتر «یک شب پر ستاره» گزارشی از ساعت‌ها شوق و لبخند کودکانه در مهمانی ۱۰کیلومتری غدیر آمده است، همچنین در گزارش جشن تاریخی غدیر روایتی از پشت صحنه مهمانی ۱۰کیلومتری غدیر ذکر شده است. البته جشن عید غدیر مختص تهران نبود و استان‌ها و شهرستان‌های مختلف کشور هم ترغیب شدند تا چنین جشنی را اگر چه در محدوده جغرافیایی کوچکتر، اما با همان شور و نشاط پایتخت برگزار کنند. از کیک پنج تنی در زنجان گرفته تا کارناوال خودرویی و جشن‌های قایقی در هرمزگان و موکب در ساحل بوشهر. 

جلد دوم نيز به «دختر ايران» اختصاص يافته است؛ آرميتا رضايي‌نژاد، دختر شهيد هسته‌ای كه در رويداد ملي نهضت، مورد تقدير قرار گرفت.

ارسال نظر